Olepetterno Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei. Trenger en kode der brukeren kan laste opp bilder og det automatisk blir satt på f.eks forsiden. Er selfølgelig php jeg vil ha koden i... Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det finst ein egen Webprogramvare kategori. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Evt så kan du lese her: http://se.php.net/manual/en/features.file-upload.php Her står det meste du trenger for å lage et upload script. Lenke til kommentar
Olepetterno Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Saken er at jeg verken har tid eller kunskap til og skrive en egen kode. Runar0 hvorfor i hule heiteste linket du meg dit? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du kan f. eks bruke Coppermine, som er et galleri som er gratis å bruke Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Saken er at jeg verken har tid eller kunskap til og skrive en egen kode. Runar0 hvorfor i hule heiteste linket du meg dit? Vel du er på jakt etter eit ferdig galleri skript til websiden din. Med mindre du forventer at ein i php forumet skal skrive det til deg så må du nok se eg om etter eit ferdig program, dermed webprogramvare kategorien ikkje php Lenke til kommentar
Olepetterno Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Saken er at jeg verken har tid eller kunskap til og skrive en egen kode. Runar0 hvorfor i hule heiteste linket du meg dit? Vel du er på jakt etter eit ferdig galleri skript til websiden din. Med mindre du forventer at ein i php forumet skal skrive det til deg så må du nok se eg om etter eit ferdig program, dermed webprogramvare kategorien ikkje php Ok, tengte den passet best her... Og coppermine er for stort og avansert og bruke for brukeren. Skal kunn være slik som den "vedlegg" opplasteren her bare at den laster bildene direkte opp på en selvvalgt side på servern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå