Gunfreak Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei, jeg måtte formatere PC-en i dag og skal komme meg på nett igjen, vi har get, men foreldrene mine har kasta/rota bort, den gammle Chello installasjons CD-en og bruksamvisinga kan noen her som har peil på Get oppkobblinga gi meg en guide til manuell oppkobbling? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vanligvis er det bare å koble sammen PC og modem og starte PC-en. Hvis det ikke funker så kan du laste ned brukerveiledningen og lese fra side 11. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 nja, de gangene jeg har måtten koble meg til ned så har jeg måttet skrive inn porter og div saker Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvis du har problemer med å koble deg opp så kan det skyldes at macadresse er låst mot sist fungerende nettverkskort. Kobler du deg opp med ny macadresse så får du kanskje ikke tildelt IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå