Killer Instinkt Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 viften på skjermkortet mit hadde gått full av støv og stoppet og svidd seg så nå sitter jeg med et skjermkort uten vifte! er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ny vifte? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Dette selges på Microplex.no. Er også en løsning uten vifte, en heatpipe løsning. Skal kjøpe denne selv, da viftene på G4-kort bråker noe jæ... Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Takk! jeg satt å så på heatpipe her om dagen selv, og lurer på om det er noe bra? støy har jeg nokk av fra før av! har to stk delta vifter på 52db pr stk:) Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 På microplex har de en geforce 4 kjøler i kobber fra thermaltake, hadde den på mitt gamle gf 4ti 4400, den var ganske bra.Bråker ikke i det hele tatt, hørte den ikke en gang. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 microplex / 3dfxcool Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 jeg hadde ikke planer om å bytte ut hele kjøleren! hadde håpet på å fåt skaffet bare viften, og den er lit spessiel på abit siluro gf4 ti 4600 ser det ut for, har aldri sett maken før! Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 På microplex har de en geforce 4 kjøler i kobber fra thermaltake, hadde den på mitt gamle gf 4ti 4400, den var ganske bra.Bråker ikke i det hele tatt, hørte den ikke en gang. Har den på mitt 4400 nå, og den har nok begynt å bråke, tok noen måneder, men ser ut som lagrene er gått. Tenkte da å skifte til en løsning hvor jeg slipper å møte på problemet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå