joakimhu Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Filmatiseringen av TV-spillhelten Max Payne skal nå lages med Mark Wahlberg i hovedrollen. Les mer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Flotte nyheter. Stor fan av både Max Payne og Mark Wahlberg jeg Sjekk likheten også. Håper bare de klarer å gjøre den respektabel i forhold til spillet. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 gleder meg alerede jeg husker før hvor syk pc du hadde når du kunne spille max Payne på den ass var helt sykt det Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Blæh, Wahlberg... jaja, har ønsket meg en Max Payne film helt siden jeg prøvde 1'ern, så jeg skal ikke klage! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 La oss håpe at noen faktisk tør å lage en spill-film som følger spillets historie, eller ihvertfall noe lignende. Max Payne (1ern vel og merke) var et spill jeg virkelig likte godt, både spillbarhet og storyline. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dette er dømt til å mislykkes. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Wahlberg er jo ypperlig i action filmer, hvorfor dømt?! Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Håper de virkelig klarer å gjenskape noir-stemningen i spillene. Bare Wahlberg farger håret svart så skal jeg nok godkjenne han også. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vel, man kan jo alltids håpe at dette blir bra. Jeg håper som noen andre også nevner at de følger historien i spillet, den er glimrende. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Syns Johnny Knoxville fra jackass skulle spilt han jeg Han ligner jo ganskje da! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Syns Johnny Knoxville fra jackass skulle spilt han jeg Han ligner jo ganskje da! er flere en han steve borden og men han er en wrestling ledgende men har spilt i et par filmer da Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere voldtar det norske språk. Slutt med det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bare jeg som synes de ikke ligner i det hele tatt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Wahlberg har litt for puslete stemme til Max Payne.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Wahlberg har litt for puslete stemme til Max Payne.. Den delen er da lett å fikse. Når vi laget film på skolen fikk vi en med litt lys stemme i klassen til å lage den typiske 'filmtrailerstemmen'. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dere voldtar det norske språk. Slutt med det.Jeg regner med at det er tittelen du tenker på her? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dere voldtar det norske språk. Slutt med det.Jeg regner med at det er tittelen du tenker på her? Tror han tenker på de innleggene her | | | v Syns Johnny Knoxville fra jackass skulle spilt han jeg Han ligner jo ganskje da! er flere en hansteve borden og men han er en wrestling ledgende men har spilt i et par filmer da Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg var jo kjempefan av spillene og har heller ingenting imot Wahlberg, så det lover jo godt. Dog har spill -> film sjelden gått bra, får håpe trenden brytes nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg