krassi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hai. Jeg leter etter det beste action spillet, spiller mye GTA SA, rainbow six og Call Of Duty, så det jeg leter etter er innen GTA og krigs sjangeren. Så hva anbefaler DU Endret 12. november 2007 av krassi Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 assassins creed kommer den 15.november. Det ser veldig fett ut da. Xbox 360 versjonen fikk terningkast 6 av spillmagasinet. Gleder meg til det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Uncharted, AC og Haze Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvilket format er du ute etter? PS3: CoD4 akkurat nå, ingen tvil! Lenke til kommentar
krassi Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Ja! Jeg glemte å si at jeg har PS2. Endret 12. november 2007 av krassi Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 aha.. killzone er et killer spill imo:D Lenke til kommentar
dmord Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) KILLZONE Definitivt om du har PS2. Skikkelig RÅ våpenfølelse og kjempekul single player. ENORMT stilig spillunivers. Spillet vant prisen for best spilldesign i Gamereactor 2004 eller noe Multiplayer var også fett,men vet ikke om det er mange servere for det nå. Du får tilogmed kjøpt spillet limited edition i stålcover med bonus disc og ekstra stæsj om du er heldig. Har det selv, fant det med litt flaks Jeg bare gleder meg til Killzone 2 jeg . . . Men etter å hva spilt COD 4 er jeg nervøs for at det ikke kan bli noe bedre enn det.. call of duty 4 hersker på ps3 Endret 17. november 2007 av dmord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå