Kentinho Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 I manualen til Fifa 08 står det noe om at hvis spillet er under dager 90 dager gammelt så kan du sende inn spill med feil til EA så får du et nytt eksemplar. Er det noen som har prøvd det? I mitt Fifa-spill får jeg hele tiden beskjed om at disken er uleselig. Grusomt irriterende, i hvert fall i online-kamper. Håper det er noen som har erfaring med dette Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har prøvd å kontakte dem lenge ang en skate. disk, men inget svar å få. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg leverte inn en spill til EA med vedlagt brev om hva som skjedde, noen uker etterpå fikk jeg igjen spillet pluss ekstrastuff Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 jeg leverte inn en spill til EA med vedlagt brev om hva som skjedde, noen uker etterpå fikk jeg igjen spillet pluss ekstrastuff Du sendte bare spillet til dem uten noen annen kontakt i forveien(telefon, mail)? Og ekstraskuff? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du sendte bare spillet til dem uten noen annen kontakt i forveien(telefon, mail)? Og ekstraskuff? jepp, sendte spillet inn til EA-norge uten noe kontakt før i forveien, men med brev i tillegg, så fikk jeg igjen nytt ripefri spill og bonus-plate. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Du sendte bare spillet til dem uten noen annen kontakt i forveien(telefon, mail)? Og ekstraskuff? jepp, sendte spillet inn til EA-norge uten noe kontakt før i forveien, men med brev i tillegg, så fikk jeg igjen nytt ripefri spill og bonus-plate. Ok, da sender jeg bare spillet, et brev og kvitteringene. Flott! Takk for svar Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Hva skrev du i brevet forresten? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Sendte det inne før jul. Enda ikke hørt noe fra de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå