hernil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 bruker itslearning i forbindelse med skolen, men har et problem det er en filletting, men veldig plagsomt. hvordan kan jeg få firefox til å huske passordet mitt? søkte på google og fant dette, der fant jeg denne koden (derfor jeg posta dette her): // ==UserScript== // @name It's learning how to remember my password // @include http://www.itslearning.com/* // @include http://itslearning.com/* // ==/UserScript== var inputs = ["Login_username_input", "Login_password_input"]; for (var i in inputs) { var elm = doc.getElementById(inputs[i]); if (elm) elm.setAttribute("autocomplete", "on"); } poenget er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med den. hvis noen har noen andre forslag til hvordan jeg kan få Fx til å huske passordet er jeg åpen for forslag. takker for svar. (var ikke sikkert på om dette var riktig sted, men siden det er javascript og det ikke er en kategori for det så plasserte jeg det her. mod får være så snill å flytte det hvis det er feil. takk.) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har du fått svar på spørsmålet ditt? Ville tro du må installere Greasemonkey sånn at du kan legge til egne script som skal kjøre når en webside loader. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 hei. takk for svar, jeg spurte om det samme i mozillazine forumet, og fikk svar, har nå fått fikset det. så vidt jeg skjønte var det sånn at noen sider ikke sender "huskdettet" request til Fx. det ble fikset ved hjelp av en javascript kommando (tror jeg). her er forresten tråden. løsningen funker på andre sider også, bl.a. annet hotmail, yahoo og noen flere tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå