mungo Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ... Og med en butikkpris på 1254 blir det enda morsommere. Her er link til ausjonen: http://www.yatack.no/auction?auction_id=1445&AD=112 Lenke til kommentar
Lemmie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 At de gidder og selge det kortet enda, det fatter jeg bare ikke. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 At de gidder og selge det kortet enda, det fatter jeg bare ikke. klart det! Se på prisen da mann! Hadde solgt kort som bare det jeg, hvis jeg tjente så mye på det. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 "NB!!! Dette kortet kommer uten Spill og Software i pakken Dette er brikken for konsummarkedet. Brikken har alle GeForce2 finessene noe som gjør den egnet til spill og arbeid. Med bare noe redusert hastighet i forhold til resten av familien, tilsier prisnivået at man får enormt mye for pengene." Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 de har nok store lager med gf2mx-kort som må selges ut, da. og det eksisterer jo tydeligvis nok av duster i det ganske land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå