:---{D Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg har i det siste kommet fram til at jeg trenger både en ny telefon og en ny iPod. Og som de aller fleste har jeg jo sikla på iPhone en god stund nå. En jeg kjenner fikk bestilt seg en iPhone fra Apple Stor i USA. Hvorfor burde jeg ikke gjøre dette? Hvor lenge er det egentlig til vi får iPhone i Norge, og til hvilken pris? Hvordan blir det med abonnement? Hvordan blir syncing med iTunes? På forhånd takk for info. Endret 12. november 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er ingen grunn til at du ikke burde gjøre det, med mindre du er redd for garanti etc. Hvorvidt du får bestilt hos Apple er jeg usikker på - tror de har satt i verk voldsomme tiltak nå for å hindre eksport. Jeg prøvde senest for en uke siden, og de kansellerte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Kan sitere han: Bestilte fra Apple, som sendte via JetCarrier. Ble vel 3200,- tilsammen. Så det er jo ganske greit. Men hvordan er den å bruke i Norge? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) helt ok, når du har låst opp, min har fungert feilfritt frem til idag (her i Sverige), da den låste seg og ber meg koble til iTunes. iTunes kommer garantert til og legge inn 1.1.2 firmware på den (hat) så jeg må vel låse den opp på nytt. Grunnen til at den låste seg kan være noe inkompatiblitet mellom iPhone og min BT adapter, Jabra A125s, dette er ikke bekreftet enda, da denne adapteren har fungert fint i en uke nå... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t&p=9648284 Endret 12. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Så iTunes oppdaterer den også automatisk slik man kjenner i fra iPod? Altså nytt programvare og sånn? Men det går bare an å låse opp igjen? iTunes klager ikke på at den ikke er "registrert"? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Itunes skal ikke oppdatere telefonen automatisk, man skal kun få beskjed om at det er kommet en ny firmware versionen og man kan tykke på "oppdater" hvis man ønsker å oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå