vibrio Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har en to år gammel maskin som begynner å slite kraftig med de nye spillene: P3 866 Mhz 256 RAM GF2 MX400 32 mb (AGP) Tenkte å kjøpe et GF4 Ti4200. Vil dette øke ytelsen betraktelig, eller er resten av maskinen for dårlig? Er det noen vits å oppdatere til 512 mb av den gamle RAMen som jeg har? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 vel et nytt skjermkort i maskina di har en god del å si, litt mer ram ville ikke skada men som du sier selv: er det lurt med så gammel ram, da må du tenke på når du vil bytte ut hovedkortet ditt i så fall, så kanskje det gjør det lettere å bestemme seg for det når det gjelder ti 4200 så er det et ok kort men jeg har les og hørt om en del problemer med ti 4200 serien, så jeg ville vudert et med 8x for å få nyere chips, eller kanskje et ati, folk flest er vist veldig fornøyd med det merket, selv har jeg...vel det kan du jo se selv under her og jeg er fornøyd med den, utenom hdd'ene og cpu vifte støyen men det er ikke noe stort problem å fikse unreal 2 gikk bra i 1024/768*32bit med max instillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå