Petoah Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei! Julen kommer snart og jeg tenkte jeg skulle ønske meg en liten oppgradering til PC-en min. Problemet er at jeg kan ingenting om PC-en min. Jeg har ikke peiling på noen form for hardware. Er det en plass jeg kan "kikke" for å finne ut hva jeg har? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Last ned Everest home edition- da finner du ut hva du har i maskinen. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 alltid en mulighet til å åpne PC-en ta et bilde og poste her så kan i alltids få kikke på den vi også selv om det strengt tatt ikke er nødvendig:p everest fungerer også fett Lenke til kommentar
TypN Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) hvis du har xp gjør dette: start>run(kjør)>(skriver du)"dxdiag" når du har gjort dette noterer du deg prossesor, memory, hovedkort, og evt skjermkort. om du har vista så må du gå start-tilbehør-kjør (elns husker ikke) og skriver "dxdiag" Endret 12. november 2007 av TypN Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Takker for svar. TypN: Hvor står det om hovedkortet mitt? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Last ned Everest home edition- da finner du ut hva du har i maskinen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Takker for svar. TypN: Hvor står det om hovedkortet mitt? Under hovedkort i everst. Lenke til kommentar
TypN Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Takker for svar. TypN: Hvor står det om hovedkortet mitt? Hos meg står det under System model: (har engelsk versjon av xp) Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 http://itpro.no/fil/1042.html Her får du alt du trenger å vite, uten å installere noko. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei. Har du lest retningslinjene for denne kategorien? Vennligst klikk -knappen og endre emnetittelen slik retningslinjene oppfordrer til. Om emnetittelen forblir uendret tiltross denne meldingen vil tråden bli stengt. Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Når du har utbedret emnetittelen er det bare å trykker -knappen på dette innlegget, og det vil bli fjernet. Endret 12. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har fått svarene jeg ville ha. Bare steng tråden. Jeg skal lese retningslinjene bedre til neste gang! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg bruker Everest ultimate edition for å finne hw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg