Exentler Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) prøvd kerio og netveda , men virker ikke commodo og zonealarm liker jeg ikke noen andre gratis forslag ? sitter også bak en pc som er firewall/router for nettverket (m0n0wall) trengs det en firewall på min pc da ? Endret 20. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
kai87 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis du vil ha ett gratis antivirus program, så vill jeg si Avast, selv om gratis ikke er å anbefale egentlig. For en liten penge kan du få tak i Eset smart security, også kjent som NOD32. Dette er effektivt, og oppdateres flere ganger daglig, samt at det bruker mye mindre RAM enn andre programmer som Norman og Norton. Har du noen brannmurer som er installert, hva slags OS kjøre maskinen osv? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 det er ikke snakk om noe anti virus program som skal finne virus, men en firewall som begrense netttilgang på de programmer som ikke skal ha og dill og dall som kommer igjennom nettverksprotokollen Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Du kan prøve Outpost Firewall Pro Eller Jetico firewall Tester jeg har kommet over viser at Outpost er tettest av disse to. Endret 13. november 2007 av johome Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Virker Outpost Firewall Pro etter de 30 dagene som Kerio? går over i free mode etter 30 dager ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Det tror jeg ikke. De har også en Free version Tror ikke den virker i Vista, og i motsetting til Pro versjonen som er så tett som det er mulig å bli , så er den ikke noe særlig bra. Endret 20. november 2007 av johome Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) det er xp x64 det er snakk om skulle netveda sefty.net var i x64 mode Endret 20. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) skulle netveda sefty.net var i x64 mode ?? Som sagt så vet jeg ikke om freeversjonen virker i vista x64. Jeg ville uansett ikke satset på free versjonen. Hvis du ikke vil betale for Pro versjonen ville jeg heller gått for Jetico som jeg har linket til. Den er mye tettere en freeversjonen til Outpost. Endret 20. november 2007 av johome Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 liker ikke jetico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå