Barcarolle Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei, er ikke spesielt bevandret i shopping fra internett, men tenkte å prøve. Det jeg imidlertid så da jeg tenkte å bestille noen bukser fra USA var at størrelsen ikke var oppgitt på samme måte som i mine jeans. I mine bukser står det alltid "Waist" og "Length", henholdsvis midje(?) og lengde. Som forøvrig er 31-34. I denne nettbutikken så jeg at det kun var opgitt en størrelse. Se bare på denne siden http://www.stylerunway.com/D&G_Embroid...m_Blue-663.html. Det jeg altså lurer på er hvordan jeg skal finne ut hvilken størrelse som passer meg? Endret 12. november 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 det er waist størrelsen står det ikke no length størrelse har de vel antageligvis bare en length størrelse for den waist størrelsen, men det koster ikke mye å få den lagt opp hos en skredder hvis den er for lang - den er som regel ikke for kort i forhold til waist størrelsen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Designerbukser lages ofte i bare en lengde. Derfor. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Takker, det jeg var redd for var om buksen var for kort. Da ville det bare vært å gi bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå