Teac Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Som topicen sier lurer jeg på hvilke butikker som selger Carhartt her i Norge. Vet at Stress har dette merket i sortimentet. Noen som vet om Surfsentrum har det eventuelt andre? Endret 12. november 2007 av Teac Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 session, swag .. kommer ikke på fler Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 De hadde det på Carlings for en stund siden. Vet ikke om de har det nå. Har slutta å kjøpe klær der. Har blitt voksen Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 session, swag .. kommer ikke på fler Ok. Trodde ikke Session hadde det. Ikke sånn som jeg har sett i Stavanger, men skal ta en tur innom De hadde det på Carlings for en stund siden. Vet ikke om de har det nå. Har slutta å kjøpe klær der. Har blitt voksen Hehe. Nei, er rimelig sikker på de ikke har det nei. Litt synd i grunnen. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Session i Bergen har jaffal noe carhartt-utvalg Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Session i Bergen har jaffal noe carhartt-utvalg Jepp har vært det. Liker godt butikken, men bor dessverre i Stavanger Lenke til kommentar
Loffin Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Carhartt?? Hva ser du etter hos det merket?? På jakker burde du sjekke ut Elvine og Fenchurch. http://www.formatshop.no/resampler.aspx?ty...mp;src=4571.jpg[/img] Husker dem hadde sånne neoprensjakker, de var kule! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 T-skjorter og gensere hovedsaklig. Fant en ganske kul lue jeg kunne tenkt meg. Men blir litt i overkant og bestille en lue til 399,- på stress + frakt og gebyr osv.. Synd ikke flere butikker har dette merket.. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Stress, soul, session, urban og swag. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er egentlig ingen butikker i Stavanger med et godt Carhartt-utvalg, men Session har nok noe i alle fall. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Er egentlig ingen butikker i Stavanger med et godt Carhartt-utvalg, men Session har nok noe i alle fall. Ok. Va det jeg trodde. Få ta turen innom Session. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå