Rudde Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hey, jeg må få kjørt det samme programmet 2 ganger og den ene skal gå i bot screen. Noen som vet hvordan jeg kan få til dette?? Eller om noen programer jeg kan rbuke til det?? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ehh.. brudd på forumreglene. bump av din egen tråd før det er gått over 48 timer uten svar er ikke lov. du bumpet den før det hadde gådd 1 minutt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg bumet den etter NØYAKTIG 24 timer sry trodde det var 24 timer... Og var det ikke 24 timer før?? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Da må jeg beklage men det var vel 24 før?? Og jeg ventet 24 timer Lenke til kommentar
1915 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 nei har alltid vært 48 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 nei har alltid vært 48 Feil, det har vært 24 timer før. ---- Trådstarter: Kan du prøve å forklare en gang til hva du vil? Om jeg skjønte det rett vil du kjøre et program automatisk når du logger inn på maskina di? isåfall kan du plassere en snarvei til programmet i start > programmer > oppstart, så vil det kjøres hver gang man logger på Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 nei, vil jeg runne det samme programet 2 ganger samtidig ikke ved oppstart. Eks: Runne 2 Norton antivirus samtidig (det var ett eksempel) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva er "bot screen"? mener du som kommandolinje? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Sånn lite vindu liskom dette er ett program som går i "full screen" så om jeg kunne fåt de kjørt i 2 mindre vinduer... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) bump av din egen tråd før det er gått over 48 timer uten svar er ikke lov. klikkbar angående trådstarters spørsmål: runne=kjøre? @echo off set bane="bane til programmet du vil kjøre" start "" "%bane%" start "" "%bane%" lagre dette som etellerannet.bat (endre "bane til programmet du vil kjøre" til den riktige banen) og kjør, det skal starte programmet 2 ganger. hva mener du med bot screen? Endret 17. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 hva mener du med bot screen? Sånn at det er 2 vinduer istedefor full screen.. (Dette programmet kjøres i full screen) Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 1) lag snarvei til programmet. 2) høreklikk snarvei -> egenskaper -> se om du finner noe om full screen vs. normalt vindu der (er ikke alltid, har sikkert noe å si hva slags snarvei og hva for OS du bruker) starte første instans av programmet: dobbelklikk snarvei starte andre instans av programmet: høyreklikk snarvei -> "run as.../kjør som..." -> velg en annen bruker (mulig du må shift+høyreklikke for å få opp alternativet) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Når jeg har det ene programmet åpent så åpner jeg det andre i en annen bruker så får jeg loada men når loadiengen er ferdig forsvinner det bare :S Jeg har widnows XP Pro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kan vi få spurt om hvilket program det er? Noen program, bl.a en god del spill, er laga for at du nettopp ikke skal kunne ha flere oppe på en gang. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Det er WarRock (Ett spill) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå