Gå til innhold

Sterke bilder på Dagbladet.no

olek21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenkte litt på at det ikke bare er voksne som ser disse bildene. ekke helt bra for småunger å se sånt.

Det er et meget sterkt bilde, men dagens spill og filmer så tror jeg mange småunger har sett sterkere ting, for å være ærlig. Men, jeg er enig i at det er et veldig sterkt og bra(ja, det er et helt vilt "snapshoot, av fotografen)

Endret av Shamru
Lenke til kommentar

Bildet kan være et screenshot tatt fra et High Definition videokamera. Den tar jo 25 bilder i sek, så det burde ikke være noe problem å få et så skarpt bildet, så lenge du kjører veldig rask lukkertid.

Når det gjelder det store bildet som ble postet; sjekk hvor dårlig han med svart trøye, ca på midten av bildet, er til å beskytte ungen sin. Tenker bare på seg selv hehe :p Ser ut som ungen prøver å få tak i basebal-kølla hehe

Lenke til kommentar

Bildet der var ikke så sterkt, ettersom at personen klarte seg rimelig bra etterforholdene i betrakting. Sprenlandingen komme litt lenger ville bildet blir en smule sterkere...

Vil heller si at mennesker som lider eller er døde er harde, som f.eks en video-link fra sol.no idag.

Man så masse psykisk syke barn (tror jeg de var) ligge bundet fast i senga si på en instittusjon i Serbia mens de skreik av forferdelse. Det var 23.7 ganger hardere enn dette bildet her.

Stakars kar uansett... han kommer til å få traumer av den opplevelsen der.

Lenke til kommentar

Kva er så sterkt med ein kinaputt som går av i neven til ein fyr? Er det noko som helst med det som får tankane til å surre, som set i gang reaksjonar hos deg i forhold til eit slikt blikk på døden som biletet fra foto.no byr fram? Uttrykket er jo så godt som fraværande. Kan gå med på at det er ein smule fysisk smertefullt. Det eg tenkkte når eg såg biletet på dagbladet var noko i duren: Au, det der såg faen meg vondt ut. Så skar eg kanskje ei snål grimase. Men fikk det meg til å tenke og reflektere over det eg såg på? Neh.

Skutt mann på gata > Kinaputt som går av i ein neve.

Og bedre? Ingenting spesielt ved det biletet enn eit noko skjeldant motiv.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...