Pañolada Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fyren i sort skjorte øverst til høyre er vel omtrent verdens største hardhaus. Og hun jenta nederst i bilde Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Beste pressefoto jeg har sett i Norge, i hvertfall. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spesielt bra var det vel ikkje anna enn timing og situasjon. Fotografen rakk vel neppe å tenke stort før alt hadde skjedd og øyeblikket var vekk. Og i Norge? Trur ikkje akkurat det er ein av Dagbladet sine fotografar som har teke dette. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) tenkte litt på at det ikke bare er voksne som ser disse bildene. ekke helt bra for småunger å se sånt. Det er et meget sterkt bilde, men dagens spill og filmer så tror jeg mange småunger har sett sterkere ting, for å være ærlig. Men, jeg er enig i at det er et veldig sterkt og bra(ja, det er et helt vilt "snapshoot, av fotografen) Endret 14. november 2007 av Shamru Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) For de litt mer hardcore, så er her det samme bilde, men zoomet mer inn. Endret 14. november 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bildet kan være et screenshot tatt fra et High Definition videokamera. Den tar jo 25 bilder i sek, så det burde ikke være noe problem å få et så skarpt bildet, så lenge du kjører veldig rask lukkertid. Når det gjelder det store bildet som ble postet; sjekk hvor dårlig han med svart trøye, ca på midten av bildet, er til å beskytte ungen sin. Tenker bare på seg selv hehe Ser ut som ungen prøver å få tak i basebal-kølla hehe Lenke til kommentar
msparco Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvorfor driver alle i tråden her å snakker om at det var en bombe. Det var en ¤#& kinaputt!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Typisk bra bilde og ha på Rotten.com siden. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bildet der var ikke så sterkt, ettersom at personen klarte seg rimelig bra etterforholdene i betrakting. Sprenlandingen komme litt lenger ville bildet blir en smule sterkere... Vil heller si at mennesker som lider eller er døde er harde, som f.eks en video-link fra sol.no idag. Man så masse psykisk syke barn (tror jeg de var) ligge bundet fast i senga si på en instittusjon i Serbia mens de skreik av forferdelse. Det var 23.7 ganger hardere enn dette bildet her. Stakars kar uansett... han kommer til å få traumer av den opplevelsen der. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Enig, ikkje spesielt sterkt eigenteleg. Dette byrjar å grense til sterkt: http://foto.no/cgi-bin/konkurranser/vis_bi...&orderno=28 Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Herregud, man må da tåle å se en fyr uten fingre. rått bilde! Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Enig, ikkje spesielt sterkt eigenteleg.Dette byrjar å grense til sterkt: http://foto.no/cgi-bin/konkurranser/vis_bi...&orderno=28 Jeg synes nå db sitt bildet er verre enn det der. Det er jo mye mer skjult på en måte. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Enig med den. DB sitt var sterkere og bedre enn det Kimnk linket til. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Synes det er viktig at aviser tørr å trykke sterke bilder. Det viser grusomheten rundt om kring i verden, - slik det egentlig er. Åpne lukkede og godtroende øyne! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Kva er så sterkt med ein kinaputt som går av i neven til ein fyr? Er det noko som helst med det som får tankane til å surre, som set i gang reaksjonar hos deg i forhold til eit slikt blikk på døden som biletet fra foto.no byr fram? Uttrykket er jo så godt som fraværande. Kan gå med på at det er ein smule fysisk smertefullt. Det eg tenkkte når eg såg biletet på dagbladet var noko i duren: Au, det der såg faen meg vondt ut. Så skar eg kanskje ei snål grimase. Men fikk det meg til å tenke og reflektere over det eg såg på? Neh. Skutt mann på gata > Kinaputt som går av i ein neve. Og bedre? Ingenting spesielt ved det biletet enn eit noko skjeldant motiv. Endret 15. november 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Enig, ikkje spesielt sterkt eigenteleg.Dette byrjar å grense til sterkt: http://foto.no/cgi-bin/konkurranser/vis_bi...&orderno=28 Første jeg la merke til var at han med hvit bukse til høyre i bildet hadde utrolig korte ben i forhold til overkroppen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nesten mistenkelig bra timing.. Finnes mange fotografer på fotballkamper, og hva tror du fotografene gjør når noen plukker opp en bombe som noen kastet? Kan ha vært et bilde fra en film å da Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 I serien timingbilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Typisk at han eneste (omtrent) som ikke tar opp henda får det midt i trynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå