Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Planlagt... Nei, sier du det!? Hvor kaldblodig skal man bli for å klare og beregne tre fingre wasted, kontra halve snyteskaftet med? Lenke til kommentar
rogerreit Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 var som om fotografen venta på at det skulle skje. jøsses. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vist det der var en rimelig stor israelsk sporthendelse var nok stadion fylt med fotografer, og når det flyver en bombe igjennom lufta, da gjør du kameraet klart;) Bra bilde, men vet ikke helt hvor bra det er å vise bilder, finnes gode argumenter begge veier! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kanskje et dumt spørsmål, men dette er altså tatt med et vanlig kamera, vi er sikre på at det ikke er captured fra et videokamera feks? I så tilfelle blir det hele mye mindre utrolig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Så utrolig er det da ikke. Det tok jo stund ifra vakten plukket opp bomben til den gikk av, så du kan banne på at fotografen(e) knipset for harde livet hele tiden. Endret 12. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Stilig bilde. Syns ikke det var spesielt sterkt, men det er hva litt tid på intardweb gjør med deg. I serien timingbilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fyren i sort skjorte øverst til høyre er vel omtrent verdens største hardhaus. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tror det var planlagt ja.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bildet hadde dessverre ikke så stor innvirkning på meg, dette har vel noe med at jeg har i en årrekke blitt bombadert med relativt stygge bilder fra Dagsrevyen. Problemet med media er at folk blir mer og mer stumpe, altså nyheter må nå til dags ha en sjokkverdi for å vekke oppmerksomhet Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tragisk sak... MEEEN fot et blinkskudd! Her har fotografen vært heldig! Snakker vi årets pressefoto 2007? meget sterk kandidat i mine øyne... Må alltid se det lyse i enhver situasjon, ja . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kanskje et dumt spørsmål, men dette er altså tatt med et vanlig kamera, vi er sikre på at det ikke er captured fra et videokamera feks? I så tilfelle blir det hele mye mindre utrolig. Sportsfotografer sitter ikke akkurat med et kompaktkamera fra Nille. Selv de billigste speilreflekskameraene du får tak i, klarer rundt 2 bilder i sekundet. Så lenge motivet er i fokus, er det bare å holde nede knappen og håpe på det beste. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jepp, det kjappeste kamera vi har på jobben kan ta 10 bilder i sekundet det er helt rått. http://www.canon.no/For_Home/Product_Finde...k_III/index.asp Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fyren fikk operert fingra på plass igjen. Hurra! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 tenkte litt på at det ikke bare er voksne som ser disse bildene. ekke helt bra for småunger å se sånt. GTA - Anyone?? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 haha, og voksne sutrer over all vold vi ser i dataspill. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fyren i sort skjorte øverst til høyre er vel omtrent verdens største hardhaus. Jeg kommer hver gang jeg ser han på det bilde. SE PÅ FLIRET HANS Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg ville gjort akkurat det samme. Tenker aldri på meg selv når det kommer til slike situasjoner. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Minner om platoon Men hvilken fyr i sort skjorte? ER det på det store bildet eller det lille nedenfor? Ser ut til at fyren oppe i høyre hjørne på det store bildet griper etter gunneren hans Endret 13. november 2007 av cFc Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 er det ikke litt nettikette å unngå sånne bilder? ser ikke at det er nødvendig for dagbladet å vise sprengingen av fingrene for å få frem saken sin. idiotisk bilde... Du lever ikke akkurat opp til navnet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå