Gå til innhold

Sterke bilder på Dagbladet.no

olek21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
er det ikke litt nettikette å unngå sånne bilder? ser ikke at det er nødvendig for dagbladet å vise sprengingen av fingrene for å få frem saken sin.

idiotisk bilde...

Jeg tror jeg skjønner hva du mener ...? Man skal være bevisst på hvilke bilder en lar seg innvadere av. Huske på at disse blir lagret i underbevisstheten, og for meget av slike kan gi negative utslag for en selv. Men dette bildet er ikke slik. Det er derimot et jævlig bra bilde.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
tenkte litt på at det ikke bare er voksne som ser disse bildene. ekke helt bra for småunger å se sånt.

For mange negative bilder, er like skadelig uannsett alder. Det det handler om er å fjerne søppelet fra bevisstheten.

Lenke til kommentar
er det ikke litt nettikette å unngå sånne bilder? ser ikke at det er nødvendig for dagbladet å vise sprengingen av fingrene for å få frem saken sin.

Nyttar ikkje å pakke alt inn i bomull og servere det med småkaker og te. Pressefotografar i t.d. afrika må ta sterke bilete for å skildre det som faktisk skjer, og for å få folk til å forstå kor jævlig ting er der nede. Likeins med pressefotografar i midtausten. Der går det jo av bomber og granatar på dagleg basis, og dette biletet er skildrar jo til det ytterste kor utspekulerte terroristane der nede er. Stakkars sikkerheitsvakt - heldig fotograf.

Lenke til kommentar
Tragisk sak... MEEEN fot et blinkskudd! Her har fotografen vært heldig! Snakker vi årets pressefoto 2007? meget sterk kandidat i mine øyne...

Enig, helt sinnsykt bra bilde. Må være en suveren fotograf som klarer å holde hodet rent, eller reagere så kjapt at han får tatt det bildet. Det minner meg om filmen Münich, både i farger og settingen. Utrolig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...