Datasmurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Da jeg kom hjem etter helgen og skrudde på maskinen, merker jeg at min nye skjerm, en DELL 1703FPs blinker ustoppelig med 2 sek mellomrom. Jeg fikk den for et par uker siden og kjører dualscreen, det har ikke skjedd før og den andre skjermen blinker ikke. Jeg vet ikke hva det er, men det er sterkt irriterende og fremkaller hodepinen veldig fort. Har sjekka at kablene står i og er skrudd godt fast så ingenting er løst eller slikt. Det er svært irriterende og har stått sånn siden i går kveld nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 *bump* Noen som har peiling og kan hjelpe meg? Nå har den blinka i en uke >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har du hørt med kundeservice hvor du kjøpte skjermen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Nei, jeg har ikke hørt med DELLs kundeservice. Da jeg slet med laptopen jeg kjøpte meg (også DELL), endte jeg bare med negative erfaringer fra kundeservicen deres. Jeg burde jo kanskje prøve, men søker heller etter hjelp her, fordi jeg har mer håp om å få hjelp her enn hos DELLs kundeservice. Jeg har ikke store troen på de folka der. Har også søkt litt rundt på DELLs tekniske forum, men fant lite som hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå