olopolo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Vet ikke helt om folk fra dennne planetern forstår de utspekulerte forsegjorte paint-tegningene mine... Men har tidligere sett bilder der man bøyer det slik at man får et rundt bilde. Noen som hvet hvordan dette kan gjøres i PS, evt. noen som kan linke til en tutorial. Hvet ikke om dette er tatt opp i forumet tidligere, i så fall send post linken og sperr tråden. Håper noen der ute vet hvordan dette gjøres Endret 14. november 2007 av olopolo Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg kan i alle fall si jeg vet hva du mener, og har sett en tutorial på dette, men husker dessverre ikke hvor og finner den ikke med lett googling. Meeeen, du kan trikse litt med Polar Coordinates filteret i Photoshop, da jeg tipper det er det som er brukt. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Utrolig nok er ikke jeg den eneste her på forumet som er interessert i dette... Her er det en annen som har spurt om det samme og en gluping har klart å rote fram en tutorial. Beklager om det bare er jeg, men jeg skjønner ikke helt hvordan emnetittelen: Lage en "jordklode" er så mye bedre enn : "Jord klode" effekt... Og dessuten er vel strengt tatt denne treaden plassert på riktig forum i motsetning til den andre... But same shit! Takker så mye for svar, nå blir det prøving og feiling i Photoshop KsG Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Temaet diskuteres i en annen tråd hvor det også finnes en veiledning for akkurat det trådstarter spør om. Tråden stenges. Kontakt undertegnede eller en annen moderator om det er ønske og behov om å få tråden gjenåpnet (men da vil det komme krav om endring av trådtittel!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg