MagnusW Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Nå i november har det allerede kommet 1 meter med snø noen steder. Oppdal åpnet i helgen og hadde masse pudder!<3 Dette er tråden for oss powderdogs som gleder oss til å leke i puddersnøen. Her kan vi diskutere utstyr, enten du kjører telemark eller alpint, spots og turer for vinteren. Kan jo starte med å si at jeg er på jakt etter telemarkski for sessongen. Har bare kjørt telemark 3-4 ganger, men har bestemt meg for at jeg må ha meg det også. Så hvis det er noen som kan anbefale ski, bindinger og boots, så hadde det vært supert. Kan også si at jeg planlegger ett par turer til Lyngsalpane og Strandafjellet i vinter. Må også prøve å få til en tur til Røldal. Endret 12. november 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvor mye penger har du tenkt til å legge i skiutstyret? Er på jakt etter ski selv, og denne gangen skal jeg gå for skikkelig utstyr. (Telemark så klart). Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 har ikke helt bestemt meg for prisklasse, men tenker at jeg ikke bruker noe mer enn 6000,- da jeg ikke helt vet hvor mye jeg kommer til å stå. Men det jeg har lagt merke til, er at telemarkstøvler starter på en veldig høy pris. Finnes liksom ikke noe billig alternaltiv. Synes de starter på nesten 4000,- jeg? Noen som vet om noe billigere? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Finn.no, der kan du finne godt tilbud, hvis ikke der kan det være lønnsomt å kjøpe fra USA. Selv tror jeg at jeg ar bestemt meg for hvilke ski som skal bli mine neste. Regner med jeg går for Ski: Black Diamond Verdict Binding: Rottefella Cobra R8 Støvler: Scarpa T2X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå