Gå til innhold

Tråden for powderdogs!

MagnusW

Anbefalte innlegg

Nå i november har det allerede kommet 1 meter med snø noen steder. Oppdal åpnet i helgen og hadde masse pudder!<3

Dette er tråden for oss powderdogs som gleder oss til å leke i puddersnøen. :) Her kan vi diskutere utstyr, enten du kjører telemark eller alpint, spots og turer for vinteren.

Kan jo starte med å si at jeg er på jakt etter telemarkski for sessongen. Har bare kjørt telemark 3-4 ganger, men har bestemt meg for at jeg må ha meg det også. Så hvis det er noen som kan anbefale ski, bindinger og boots, så hadde det vært supert. :)

Kan også si at jeg planlegger ett par turer til Lyngsalpane og Strandafjellet i vinter. Må også prøve å få til en tur til Røldal. :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke helt bestemt meg for prisklasse, men tenker at jeg ikke bruker noe mer enn 6000,- da jeg ikke helt vet hvor mye jeg kommer til å stå.

Men det jeg har lagt merke til, er at telemarkstøvler starter på en veldig høy pris. Finnes liksom ikke noe billig alternaltiv. Synes de starter på nesten 4000,- jeg? Noen som vet om noe billigere?

Lenke til kommentar

Finn.no, der kan du finne godt tilbud, hvis ikke der kan det være lønnsomt å kjøpe fra USA.

Selv tror jeg at jeg ar bestemt meg for hvilke ski som skal bli mine neste.

Regner med jeg går for

Ski: Black Diamond Verdict

Binding: Rottefella Cobra R8

Støvler: Scarpa T2X

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...