bkf_94 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg løpte nedover gaten som vanelig og tenkte å¨hva jeg skulle gjøre. Så kom det en hjemløs fyr ut av et smug og spurte etter 100 $ (ingen spør meg om penger!) så jeg tenkte å banke han litt, så jeg tar tak i han (og da kommer alltid navnet til personen opp) og da står det ''David Beckham''!! :D :D Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha, fett. Håpet du banket han grundig ? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Haha, fett. Håpet du banket han grundig ? Banket han?? Hadde en bombe igjen, den brukte jeg xD Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Great stuff! Finn ut hvilken pappeske han bodde i og drep kjerringa også! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Beckham var mitt barndomsidol. Ikke tull med han! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Beckham var mitt barndomsidol. Ikke tull med han! Æh, han var konge helt til han prostituerte seg og sluttet med fotball. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Beckham var mitt barndomsidol. Ikke tull med han! Mitt barndomsidol også, helt til han gjikk til Real Madrid. Da begynte jeg og hate han. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 likte han jeg og, men så begynte han å sminke seg og glitre....... Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Pics or it didn't happen. >: | Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 He he kult, hater denne fyren også, mest fordi han har så mye gryn, i motsettning til undertegnede, mens jeg har mer intelligens i forhuden min enn han har i hele kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå