Nani17 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) OT (Orker ikke lage et nytt emne for ett spørsmål): Jeg klarte å knekke lille-, ringe-, og langefingern og har de under gips. Jeg klarer å holde kontrollen og spille Fifa uten store problemer, men vil jeg kunne spill AC? Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke kan trykke RB+RT. Er det et problem om jeg kjøper AC nå? Jeg vil ikke utsette kjøpet! OT: Bra score hittil! Endret 13. november 2007 av Nani17 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Oi, fin twist de har i spillet kan man si: Spoiler! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ser ut til å bli et stort elsk-eller-hat-spill. Enten så liker man det eller så liker man det ikke. Endret 13. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke prøvd spillet engang så jeg kan ikke si noe om hvordan det er, men og si att spillet blir slakta pga 3 reviews som har gitt middels til god kritikk i sin score er idioti.Sier seg selv, den logikken der må dere bare litt lenger avgårde med. Tja etter å ha hørt han som hadde videoreview for IGN, så vil jeg kalle det en slakt. Uansett så er det ingen som samler på spill som får 7.7 i karakter, hvor ofte ser du egentlig titler som får noe under dette? Særdeles sjelden, og så bra er bare ikke alle spill. Men akkurat politikken til spillpressen om hvorfor de ikke bruker skalaen i større grad er en diskusjon som vel blir litt for off topic til å ta her Nå har vel ikke jeg sagt at spillet er "slaktet", jeg skrev at IGN slaktet spillet (og det er min subjektive oppfatning etter å ha sett videoen fra de). Når det er sagt så gleder jeg meg enda til å kjøpe det på torsdag, Gametrailers elska historien bak og twisten som er lagt inn, mens IGN hata den. Gametrailers mente at repetisjoner i gameplay ikke ble for negativt pga alt som skjedde rundt, mens IGN mente at det ødelegger hele spillet. Så som noen alt har skrevet, så blir dette elsker eller hater, og ikke noe midt i mellom. Arlendius Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 OT (Orker ikke lage et nytt emne for ett spørsmål): Jeg klarte å knekke lille-, ringe-, og langefingern og har de under gips. Jeg klarer å holde kontrollen og spille Fifa uten store problemer, men vil jeg kunne spill AC? Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke kan trykke RB+RT. Er det et problem om jeg kjøper AC nå? Jeg vil ikke utsette kjøpet! OT: Bra score hittil! Jeg har ikke hatt noe behov for trykke RB+RT samtidig ennå, og jeg er et godt stykke ut i spillet. Så burde ikke bli noe problem. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) 7.7 er slakt? Dette en stygg trend. Anmeldere flest bruker 0.0 til 10 systemet, men for folk flest går dette bare fra 6.0 til 10. 7.7 er en god karakter, og jeg håper det ikke er for sent til å snu dette inntrykket. 9.0+ burde vært reservert for de aller, aller beste tittlene. Endret 14. november 2007 av paranoide Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Når kommer karakteren til Gamer? Dette er nok ett garantert kjøp, men vil gjerne se hva Gamer mener om det. Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 GameSpot sin videoreview: http://www.gamespot.com/video/930278/61828...ed-video-review Vil du ikke vite hva twisten i historien er så må du ikke se reviewen.. Gamespot spytter ut hele greia uten noen form for advarsel midt i reviewen Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg var ekstremt skeptisk til sci-fi elementet i dette spillet i utgangspunktet, men jeg må si det har overraska meg veldig. Gleder meg allerede til oppfølgerne. Lenke til kommentar
patham Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Gleder meg, gleder meg gleder meg Takker for advarslen om gamespot sin anmeldelse. Nå skal det spilles Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) har ikke lest hele tråden men har AC blitt sluppet?? har sett på forskjellige (norske) GT på xbox.com siden og der ser jeg at mange allerede har begynt og spille spillet så tidlig som den 10/11 WTF har jeg gått glipp av noe? mente på at d ikke ble sluppet før 15/11 Endret 14. november 2007 av exs Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det slippes i morgen Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er vel den 16. i Norge? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er vel den 16. i Norge? nei 14 Lenke til kommentar
juletred Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er vel den 16. i Norge? nei 14 Offisiell utgivelsesdato i Norge er 15.november:) Noen har fått det før fordi de har forhåndsbestillt fra nettet! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ok, da tok jeg feil. Jeg trodde spill kom ut på fredager i Norge. My bad. Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 klarte neeesten og få lurt d til meg "under disken" på spaceword idag, men sjefen var der og satte foten ned..........BLAST. må nok møte opp imorra ja Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg har drept de 3 første man skal ta og er på de 3 neste... Men problemet er at når ejg ankommer en by så har jeg ingenting å etterforske selv om jeg har vært på alle view pointsene.hva jeg skal gjøre? Hadde vært fint med hjelp. På forhånd takk (regner med at det ikke er spoiler ettersom de fleste vet nok at det er dreping dette spillet går ut på) Endret 14. november 2007 av Zic0 Lenke til kommentar
Komod Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spaceworld på bystasjonen i Bergen hadde i alle fall spillet i hylla for en times tid siden. Til den nette sum av 599. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har drept de 3 første man skal ta og er på de 3 neste... Men problemet er at når ejg ankommer en by så har jeg ingenting å etterforske selv om jeg har vært på alle view pointsene.hva jeg skal gjøre? Hadde vært fint med hjelp. På forhånd takk (regner med at det ikke er spoiler ettersom de fleste vet nok at det er dreping dette spillet går ut på) Etter du har tatt de 3 første så låses et nytt distrikt opp i hver by, f.eks Rich district i Damascus. Du må gå dit og finne nye viewpoints. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå