Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pinger www.netshop.no [213.160.246.67] med 32 byte data:

Forespørsel avbrutt.

Forespørsel avbrutt.

Forespørsel avbrutt.

Forespørsel avbrutt.

Bare jeg som har mista kontakten?

Ja, de oppdaterer kanskje siden nå som det er 4 min igjen :)

Mente nei, har mista jeg å :p

Endret av Espein
Lenke til kommentar

Heisann alle.

Har litt information her, kun får å lette dette litt for oss alle :)

For å samle flere kjøp til en levering - merk ordren med “TIMESALG” (Gjelder også varer som ikke er

timesalg produkter) Har du problemer med å bestille pga. høy trafikk, kan NetShop legge ordren

manuelt for deg. Send da mail til [email protected] med kundenr, varenr og antall.

(NB! Mailen må være sendt oss i løpet av timen tilbudet gjelder.

Som sikkert alle fikk med seg forrige gang, så er dette en meget stor belastning på våre servere. Vi håper dere har forståelse for dette, og kansje ikke hamrer like hardt på F5 denne gangen :)

Alltid noen som legger ut tilbudene her i tråden, og bestillinger kan da også legges via mail som beskrevet over.

Så vil jeg bare takke for oppmerksomheten, og ønske alle lykke til. :)

Mvh Stian - NetShop

Lenke til kommentar

Here are the votes from the norvegian jury :-)

Antec Nine Hundred

GeForce 8800 GT

Crucial BallistiX PC2-8500 2 GB KIT (eller tilsvarende, netshop har vel ikke crucial)

Bra men fornuftig priset hovedkort, trenger ikke sli. Gjerne med eSata

Intel Core 2 Quad Q6600

MIST 500W, 20/24 pins, S-ATA (eller annen stille og god strømforskyning)

Nec AD-7170S

Western Digital Caviar SE16 500 GB

Evt en helt komplett super duper maskin med samme specs som jeg har listet opp her uten all mulig dill som høytalere til 1000 kr eller lydkort til 2000 :-)

Lenke til kommentar

Tilbud 10 - 11

Asus GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 PCIe Dual DVI, TV-out, 320bit, HDCP

før: 2250,-inkl. mva 2095,-

22" Wide skjerm til knallpris!

iiyama ProLite 22" E2201W 1680x1050 1000:1 2ms DVI-D / D-Sub

før: 2995,-inkl. mva 2095,-

Razer tastatur, "Tarantula", Engels

Det kritikerroste Tarantula tastaturet fra Razer. Det er bygget for gamers. Responstiden, tiden fra du trykker ned tasten til tastaturet har registrert det, er bare 1ms. På vanlige tastaturer tar det 8ms. 32kB minne gjør at du kan lagre 5 profiler for forskjellige typer spill. Anti-Ghosting gjør at du kan trykke ned 10 taster samtidig, vanlige tastatur gir feilsignal når flere enn 3-4 trykkes ned samtidig. Dette gjør det mulig å programmere flere kommandoer. Tilkoblingforhodetelefon, mikrofon og 2 stk. USB kontakter.

før: 895,-inkl. mva 695,-

bZerk kabinett, Acryl, Transparent

bZerk kabinett, Acryl, Transparent Nok et produkt som er 100% designet av Microplex Det perfekte kabinettet (om vi kan kalle det for et kabinett) for teknikeren, for overklokkeren, for den stilbevisste, for den som vil ha noe som ikke alle andre har........etc. Med denne kreasjonen er "kabinettemperatur" tilnærmet lik romtemperatur - og det uten bruk av kabinettvifter. At det heller ikke er støy fra kabinettvifter er et gode du får med på kjøpet. Andre støydempende tiltak er måten drevene monteres på. Alle drev monteres ved hjelp av gummierte vibrasjonsisolerende skruer, de sorte til harddiskene (3½") og de orange til optiske drev (5¼").

før: 595,-inkl. mva 395,-

Stillegående CPU kjøler!

Noctua NH-U12F, 4 Dual-Heat-Pipes 120mm 17dB(A), socket 775/754/939/940/AM2

før: 495,-inkl. mva 425,-

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...