Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

sjokoladen var veldig god, noen som vet hvor en kan få tak i denne i løsvekt?

Candy King har Hval sjokolade i løsvekt. Er vel de som leverer smågodt til de fleste butikker.

Sjokoladebitene er ovale og omtrent 2x3cm store med et avtrykk av en hval på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Du kan også gå på binders. Tror det var 110kr det kostet for en boks med 700Gram melkesjokolade fra Hval......

Har binders i nærheten av skolen, får vel stikke innom der en dag... ;)

Lenke til kommentar

Jeg venter på en vifte med leveringsdato 10.08.2007, grunnen til at det er slike datoer er at levrandøren ikke vet når de får produsert eller sendt varen til netshop. Og det kommer ny dato når leverandøren har flere varer. Det var det jeg fikk som svar når jeg spurte.

Lenke til kommentar
er det flere som har bestillt gigabyte 800W psu? har venta i noen uker, sto lagervare til 29/11 men er nå

utsatt til 21/12 :cry:

Gigabyte Odin GT 800W er på lager, fikk den denne uken, sykt digg psu! :love:

Om du sender de en e-post kan det jo være du får oppgradert fra pro til GT..

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ah, fikk min pakke idag.

Hadde bestilt en musmatte (Corepad Eyepad XL), men den var en litt varierende lagerstatus på, samme var det med kabelstrømpe-kittet jeg bestilte.

Sendte en mail, og vips fikset Netshop meg med de blå kabelstrømpene (som var på lager) og en Razer exactmat (betydelig mye dyrere) istede, slik at ordren ble sendt.

I tillegg hadde jeg en 10m DVI-HDMI kabel og litt flere kabler av diverse typer.

Er kjempefornøyd med servicen Netshop yter, og kommer ihvertfall gladelig til å handle der flere ganger! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...