bjorn.e Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg lurer litt på åssen godteri folket har fått , det var en spennende diskusjon rundt det i den forrige tråden :!: .. stor fan av Hval sjokolade, men sender dei en Lion denne gangen også så trur eg at eg må vurdere å anmelde dei for drapsforsøk (gjentatte gamger). Kjipr med nøtteallergi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Håper jeg får noe denne gangen, lyst på en netshop sjokoldade Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fikk ikke sjokolade Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fikk ikke sjokolade OOOOO krise. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jaha, da bør du skifte nick til Whinydancer istedet. Mine ord var selvsagt ren ironi ; ) Det så jeg det som også, men sikkert noen som missforstod Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Uff.. netshop.. De kan å legge ut gode tilbud og få sendt varene til korrekt tid, men kundebehandling har de ingen greie på. Oppførselen jeg blir møtt med på telefon og epost er skremmende. I tillegg tar de ingen selvkritikk når de gjør feil. Uff... kommer til å handle hos dem fortsatt, men jeg kommer kun til å handle ting som jeg vet at det aldri kommer til å bli noen support sak av. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Uff.. netshop.. De kan å legge ut gode tilbud og få sendt varene til korrekt tid, men kundebehandling har de ingen greie på. Oppførselen jeg blir møtt med på telefon og epost er skremmende. I tillegg tar de ingen selvkritikk når de gjør feil. Uff... kommer til å handle hos dem fortsatt, men jeg kommer kun til å handle ting som jeg vet at det aldri kommer til å bli noen support sak av. skjønner ikke dette, jeg sendte et skjermkort som jeg hadde problemer med å dagen etter de hadde mottatt den sende meg et helt nytt ett. Og nå fikk jeg et tastatur som var most pga litt dårlig pakking og sikkert behandlet brutalt av posten, kontaktet netshop med mail og de sender meg et nytt tastatur og jeg trengte ikke å sende det i retur engang (sendte med bilde i mailen av hvor most tastaturet var) Så jeg er utrolig fornøyd, trur de fleste er det. Endret 23. november 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Uff.. netshop.. De kan å legge ut gode tilbud og få sendt varene til korrekt tid, men kundebehandling har de ingen greie på. Oppførselen jeg blir møtt med på telefon og epost er skremmende. I tillegg tar de ingen selvkritikk når de gjør feil. Uff... kommer til å handle hos dem fortsatt, men jeg kommer kun til å handle ting som jeg vet at det aldri kommer til å bli noen support sak av. For å si det slik, er man selv vennlig, forståelsesfull og behandler menneskene der med respekt så får man som regel god service og respekt tilbake. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Uff.. netshop.. De kan å legge ut gode tilbud og få sendt varene til korrekt tid, men kundebehandling har de ingen greie på. Oppførselen jeg blir møtt med på telefon og epost er skremmende. I tillegg tar de ingen selvkritikk når de gjør feil. Uff... kommer til å handle hos dem fortsatt, men jeg kommer kun til å handle ting som jeg vet at det aldri kommer til å bli noen support sak av. For å si det slik, er man selv vennlig, forståelsesfull og behandler menneskene der med respekt så får man som regel god service og respekt tilbake. Enig der. Jeg har heller aldri hatt noe å utsette på Netshop sin kundeservice med tanke på retur, support eller råd/anbefalinger. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg mener jeg har vært både hyggelig å tålmodig, men nok er nok, har hatt telefonen min på rep 3 ganger, og nå skjer det samme den fjerde gangen. Jeg har vært uten telefon i over 2mnd tilsammen, jeg har hatt telefonen i litt over et år. I tillegg har de vært utrolig trege til å svare på epost, noe som irriterer meg. Jeg snakket med en kar på telefonen her på tirsdag, men i dag fikk jeg en mail i fra returen om at jeg måtte sende inn de samme papirene på nytt for 3. gang. Jeg blir rett og slett lei supporten dems, er begrenset hvor mye jeg gidder å krangle for rundt 2000kr. Jeg kommer til å ringe i morgen igjen hvis jeg ikke har fått svar, så får vi se hva som skjer videre. Har hatt mange positive erfaringer med netshop tidligere, men akkurat i denne saken har de regelrett vært vanskelige. Andre butikker tok imot innbytte på denne telefonen imot at den ble byttet i en ny telefon, jeg spurte om dette hos netshop, men det ble tydligvis ikke aktuelt. Handler om en 6280. Endret 23. november 2007 av vargaz Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg mener jeg har vært både hyggelig å tålmodig, men nok er nok, har hatt telefonen min på rep 3 ganger, og nå skjer det samme den fjerde gangen. Jeg har vært uten telefon i over 2mnd tilsammen, jeg har hatt telefonen i litt over et år. I tillegg har de vært utrolig trege til å svare på epost, noe som irriterer meg. Jeg snakket med en kar på telefonen her på tirsdag, men i dag fikk jeg en mail i fra returen om at jeg måtte sende inn de samme papirene på nytt for 3. gang. Jeg blir rett og slett lei supporten dems, er begrenset hvor mye jeg gidder å krangle for rundt 2000kr. Jeg kommer til å ringe i morgen igjen hvis jeg ikke har fått svar, så får vi se hva som skjer videre. Har hatt mange positive erfaringer med netshop tidligere, men akkurat i denne saken har de regelrett vært vanskelige. Andre butikker tok imot innbytte på denne telefonen imot at den ble byttet i en ny telefon, jeg spurte om dette hos netshop, men det ble tydligvis ikke aktuelt. Handler om en 6280. Skjønner deg, men 6280 er vel en av de telefonene med absolutt mest bugs.. 100% sikkert at det er nokias service verksted som bruker lang tid i slike situasjoner. Men som sagt skjønner at du er litt frusterert spør om du kan få en lånetelefon, er vel det du har rett på ved lange reperasjon tid.. (regn med å betale frakt) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fikk ikke sjokolade Sutrekopper får ikkje sjokolade, men gode kunder får Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Mobiltelefoner er et "sant helvete" når det gjelder feil og retur. Slik sett burde vel egentlig også nettbutikker ha avtaler med produsentene på lik linje med telebutikkene. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg skal nok ikke betale noe porto, likevel gikk jeg med på det ettersom at det var siste retur forrige gang.. i alle fall skulle det være siste retur, vi får vel se hva som skjer. Jeg pleier alltid å få goderier med det jeg bestiller fra netshop. Det er bare den mobilsaken som dryger ut, utrolig dårlig telefon, angrer no jævli på at jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Rent generelt er jeg fornøyd, fikk Hval Sjokolade og levert greit og enkelt. slik jeg ville ha det. Pappa betalte denne gangen så da gikk det enda bedre. men tydelig at de hadde gjort det fort, for plasten var bare slengt oppi med det andre. men men, det var ikke så viktig egentlig. hovedproblemet ligger nok i den SWAP hdd drevet jeg fikk. sikkert ikke netshop sin feil, men PC-en funker ikke nå, dere kan jo bare se her hva jeg mener. ikke noe greit det, endelig litt fri og helg også stopper maskinen på den måten. blir så dødla gal. men veldig bra handel netshop. Jeg er fornøyd! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Har akkurat hentet og pakket opp den megadigre forsendelsen fra Netshop og dette var en gledens dag hoho Gleder meg til neste gang og jeg kommer til å benytte e-post til bestilling da også, med oppkrav som nå. Edit: Fikk Hval sjokolade Spares til bedre tid og mekking. Endret 23. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg mener jeg har vært både hyggelig å tålmodig, men nok er nok, har hatt telefonen min på rep 3 ganger, og nå skjer det samme den fjerde gangen. Tredje gang du må sende den inn for samme problemer, er det automatisk heving av kjøpet uten spørsmål. Netshop burde informere om dette. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Håper pakka mi blir sendt denne uka... Lei av å ikke ha no mp3spiller. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det Eksplosiv Tirsdag i morgen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det Eksplosiv Tirsdag i morgen? Er nok ikke det du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå