Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var min ordre sendt. Netshop er helt flotte, aldri vært misfornøyd ennå. Jeg bestilte noen varer jeg visste ikke var på lager samt at noen forsvant fra lager mens jeg bestilte.

Satser på at LB pakkeren var noen ved navn Louise, Lise, Lisa, Lene eller Lena så da har nok en søting pakket pakka mi :p hehe *flire* Ok det kan være Leif eller Lars da :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Der var min ordre sendt. Netshop er helt flotte, aldri vært misfornøyd ennå. Jeg bestilte noen varer jeg visste ikke var på lager samt at noen forsvant fra lager mens jeg bestilte.

Satser på at LB pakkeren var noen ved navn Louise, Lise, Lisa, Lene eller Lena så da har nok en søting pakket pakka mi :p hehe *flire* Ok det kan være Leif eller Lars da :p

LB var pakkeren min også... :p

Pakken min er i oslo nå, så da har jeg vel en hentelapp i postkassa i morgen eller på lørdagen... :)

Lenke til kommentar

Fascinerende (ønske)tankegang her, samtidig som eg må inrømme at det høres bra ut at det er søte mennesker som behandler pakkene våre. (Uten at vi skal begynne å vitse rundt harde/myke pakker)

Har fått utsatt noen linjer eg og, litt skuffende når det stod at de var på fjernlager og leveringstid 1-3 dager. Tenkte som så at de neste 1-3 dager så jobber de nok hekken av seg uansett, så det spillte sikkert ingen stor rolle..

Lurer på om det ikkje blir en telefon i morgen og se om vi ikkje kan få ettersendt de siste kablene sammen med en annen ordre, snart ny lønningsdato uansett! Det löser sej...det gör det alltid!

Lenke til kommentar

bestilte DVD-brenner (s-ata), 2stk swap kabinetter for s-ata og en 3m cat6 kabel.

Kabelen var ikke på lager og jeg bestilte oppkrav, uforventene fikk jeg alt utenom kabelen og tenkte jeg måtte betale rundt 150-200,- for å hente ut kabelen (service pakke med oppkrav), men sendte mail og sa at de kunne slette den fra ordren min, det endte med at jeg får den gratis så fort den kommer på lager ;)

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på åssen godteri folket har fått :p, det var en spennende diskusjon rundt det i den forrige tråden :!:

Stemmer det :p har ikke fått pakka mi enda, kommer i desember en gang i følge datoen.

Gleder meg til å se hva jeg får, håper på hval sjokolade :D

Lenke til kommentar

Hentet pakken min idag, og ble oppriktig skuffet da jeg smakte Hval sjokoladen.

Var liksom det som var det store med pakken, harddisken og kablene var helt ok, men Hval sjokoladen var liksom grunne til at jeg bestilte dette.

Vurderer å ringe inn å klage.............

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Meh, slettet ordren, to av varene fortsatt "ubekreftet"

Får vente til neste gang.

Og du tror ikke det blir like ille da? :p

Har forhåpentligvis bedre råd neste gang, netshop har en tendens til å planlegge disse dagene etter når de forventer økonomien min er dårligst;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...