vargaz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Du var heldig nå da Pac-Man men du får det helt sikkert tilbake i trynet igjen.. thats the way of netshop.. Endret 21. november 2007 av vargaz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 I dag fikk jeg rotet meg til å hente min. 2x 80mm mist vifter 2x 120mm mist vifter 1x 3,5" viftestyring 2x 5,*" viftestyring 273 kr. inkl frakt og en hval sjokolade. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det var rimelig billig ja.. Og jeg gleder meg til å få sjokolade jeg også! nam! Lenke til kommentar
Stream Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Se der ja, nå fikk jeg mail om at den ene pakken min er sendt (hvor en varelinje stod som ubekreftet 26.11, men den kom tydeligvis inn i dag). Endret 22. november 2007 av Stream Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 buhuu, mine er ikke på lager.. hdmi-kabel forventet 26/11, og et gt-kort den 29/11 hvis de kommer... så jeg får nok ikke leke før langt uti desember... visste jeg skulle bestilt et ati3870 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Venter på en vare jeg også, håper den snart kommer på lager.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Der var min ordre sendt. Netshop er helt flotte, aldri vært misfornøyd ennå. Jeg bestilte noen varer jeg visste ikke var på lager samt at noen forsvant fra lager mens jeg bestilte. Satser på at LB pakkeren var noen ved navn Louise, Lise, Lisa, Lene eller Lena så da har nok en søting pakket pakka mi hehe *flire* Ok det kan være Leif eller Lars da Endret 22. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Der var min ordre sendt. Netshop er helt flotte, aldri vært misfornøyd ennå. Jeg bestilte noen varer jeg visste ikke var på lager samt at noen forsvant fra lager mens jeg bestilte. Satser på at LB pakkeren var noen ved navn Louise, Lise, Lisa, Lene eller Lena så da har nok en søting pakket pakka mi hehe *flire* Ok det kan være Leif eller Lars da LB var pakkeren min også... Pakken min er i oslo nå, så da har jeg vel en hentelapp i postkassa i morgen eller på lørdagen... Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Satser på at LB pakkeren var noen ved navn Louise, Lise, Lisa, Lene eller Lena så da har nok en søting pakket pakka mi hehe *flire* Ok det kan være Leif eller Lars da Fascinerende (ønske)tankegang her, samtidig som eg må inrømme at det høres bra ut at det er søte mennesker som behandler pakkene våre. (Uten at vi skal begynne å vitse rundt harde/myke pakker) Har fått utsatt noen linjer eg og, litt skuffende når det stod at de var på fjernlager og leveringstid 1-3 dager. Tenkte som så at de neste 1-3 dager så jobber de nok hekken av seg uansett, så det spillte sikkert ingen stor rolle.. Lurer på om det ikkje blir en telefon i morgen og se om vi ikkje kan få ettersendt de siste kablene sammen med en annen ordre, snart ny lønningsdato uansett! Det löser sej...det gör det alltid! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 bestilte DVD-brenner (s-ata), 2stk swap kabinetter for s-ata og en 3m cat6 kabel. Kabelen var ikke på lager og jeg bestilte oppkrav, uforventene fikk jeg alt utenom kabelen og tenkte jeg måtte betale rundt 150-200,- for å hente ut kabelen (service pakke med oppkrav), men sendte mail og sa at de kunne slette den fra ordren min, det endte med at jeg får den gratis så fort den kommer på lager Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg lurer litt på åssen godteri folket har fått , det var en spennende diskusjon rundt det i den forrige tråden :!: Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg lurer litt på åssen godteri folket har fått , det var en spennende diskusjon rundt det i den forrige tråden :!: Stemmer det har ikke fått pakka mi enda, kommer i desember en gang i følge datoen. Gleder meg til å se hva jeg får, håper på hval sjokolade Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk en hval sjokolade Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hentet pakken min idag, og ble oppriktig skuffet da jeg smakte Hval sjokoladen. Var liksom det som var det store med pakken, harddisken og kablene var helt ok, men Hval sjokoladen var liksom grunne til at jeg bestilte dette. Vurderer å ringe inn å klage............. Endret 22. november 2007 av Winydancer Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jaha, da bør du skifte nick til Whinydancer istedet. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk en hval sjokolade Jepp ^^ Samme her, men jeg syns ikke det var noe å være misfornøyd over. Bedre enn de harde sure pastillene jeg fikk forrige gang i alle fall Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 fikk to pakker av dem når jeg handlet der sist og de var ike noe spes gode, var for ca./akkurat et år siden Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Meh, slettet ordren, to av varene fortsatt "ubekreftet"Får vente til neste gang. Og du tror ikke det blir like ille da? Har forhåpentligvis bedre råd neste gang, netshop har en tendens til å planlegge disse dagene etter når de forventer økonomien min er dårligst;) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jaha, da bør du skifte nick til Whinydancer istedet. Mine ord var selvsagt ren ironi ; ) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg lurer litt på åssen godteri folket har fått , det var en spennende diskusjon rundt det i den forrige tråden :!: Hval sjokolade Nam, nam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå