Nuffern Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 gjerne en corsair 620w psu til en kjekk pris samtidig Støtter den! Noen gode PSUer fra Corsair eller Mist hadde vært tingen! Ser også gjerne at Noctua NH-U12F kommer til en god pris! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dette passer da bra, håper egentlig mest på en billig LCD tv, men trenger jo også ny pc Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Her så handla vi for 12000 på forrige eksplosive tirsdag...blir forhåpentligvis ikke like mye denne gangen Denne gangen trenger vi: Samsung Syncmaster 226CW Deluxe Club3D Theatron Agrippa DTS 7.1 På forhånd takk! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Netshop, hva med tilbud på 8800 gt ? De selger jo som svarte for tiden Tror neppe de lager tilbud på et kort som er så ettertraktet at de knapt får mange nok inn til vanlig pris. Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Et godt tilbud på Olympus E-510 m/ 14-42mm og 40-150mm hadde vært flott. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53812 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Her så handla vi for 12000 på forrige eksplosive tirsdag...blir forhåpentligvis ikke like mye denne gangen Denne gangen trenger vi: Club3D Theatron Agrippa DTS 7.1 På forhånd takk! Er det bra? Isåfall så håper vi på et tilbud på det Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som vet om de pleier å samle ordrene om man bestiller fra flere forskjellige tidspunkter. Litt kjipt å måtte betale frakt to-tre ganger. Eller kan man velg å hente varen i Oslo når man bestiller? Me want reply.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noen som vet om de pleier å samle ordrene om man bestiller fra flere forskjellige tidspunkter. Litt kjipt å måtte betale frakt to-tre ganger. Eller kan man velg å hente varen i Oslo når man bestiller? Me want reply.. Vis du skriver TIMESSALG i emnefeltet så samles ordrene og du betaler kun 1 frakt Endret 12. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ønsker med et PCI WiFi-kort og et Antec Nine Hundred. :-) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Uff... syting på dere da... tidspunktet er helt greit. Er dere på skolen har dere jo friminutt, da kan dere jo sjekke ut... jeg er på jobb i morgen, men skal likevell klare å få med meg tilbudene.. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Her så handla vi for 12000 på forrige eksplosive tirsdag...blir forhåpentligvis ikke like mye denne gangen Denne gangen trenger vi: Club3D Theatron Agrippa DTS 7.1 På forhånd takk! Er det bra? Isåfall så håper vi på et tilbud på det Vel så at det var anbefalt på lydkortguiden til hardware.no samt at det har optisk utgang som jeg sårt trenger...har ikke kommet over andre lydkort som har vært aktuelt for meg, creative hadde vært det naturlige valget om prisen hadde vært lavere og om den hadde hatt optisk utgang Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Aight, da ønsker vi oss et slikt på tilbud Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kunne tenke meg tilbud på XBOX 360 utstyr. Batteripakker til kontroller og lader til disse. Kanskje en fjernkontroll eller et skikkelig godt tilbud på ratt og pedalsett. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg stemmer for en lcd tv over 32" til under 5000 kroner Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Service unavailable allerede. Knis :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Faen, lønning til helga Kan ikke dere utsette det en uke a? , evt ha en til før jul? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det handles på oppkrav, så du kan bare handle.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Agh! er jeg så sulten på hardware at jeg holder meg oppe om natta? Er jeg virkelig så desperat, så villig til å spare noen kroner? JA! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Service Unavalibe står det på siden nå. Har aldri vært med på dette greiene før. Er det noe særlig å spare i forhold til andre netbutikker? De kan vel ikke selge ting med tap heller? Starter dette klokka 09.00 med nye tilbud gjennom hele dagen helt til klokka? Vel vel, blir en lite produktiv dag for folk i morra hvis dette ikke er et tullete lokketilbud der det kun er en av hver vare. Åssen funka dette forrige gang det stod på ? Noen som kjøpte som kan fortelle om det var verdt å henge på en hel dag? Trenger forøvrig hovedkort til en server (God kvalitet!), en eller annen cpu, vifter og minne. Får henge på i morra og se om det er noe som passer. Endret 12. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha tror eksplosiv tirsdag har sprengt serverkapasiteten på netshop sine sider alt Håper på en god laptop med 17" skjerm og en samsung 500-750gb disk. Om nethsop leser her så vil jeg vel tippe at samsungen kanskje kommer på tilbud... Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå