Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har enda fire varer ubekreftet, jeg sletter ikke ordren på grunn av det... Men så har de en ETA i dag uansett, forhåpentligvis så kommer de inn på netshops lager i dag... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hah! it will be a cold day in hell before that happens. Har lite tro på at Netshop klarer det sååååå positiv og optimistisk. Har erfaringer fra før som sier at du ikke får varene før tidligst neste uke, muligens mot neste helg. Men man kan alltids håpe Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Både denne gangen og forrige gang hadde jeg pakken i hånda tirsdagen etter. Altså 7 dager. Dog var alle tingene jeg bestilte på lager. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hah! it will be a cold day in hell before that happens. Har lite tro på at Netshop klarer det sååååå positiv og optimistisk. Har erfaringer fra før som sier at du ikke får varene før tidligst neste uke, muligens mot neste helg. Men man kan alltids håpe Jeg også venter på 3 varer som skal komme på lager, og de er forventet å komme i dag (skulle komme fra sverige) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Både denne gangen og forrige gang hadde jeg pakken i hånda tirsdagen etter. Altså 7 dager. Dog var alle tingene jeg bestilte på lager.Du bor langt oppi gokk? Gikk mye fortere for meg =) Bestilt: 13.11 ca 23:00 Pakket: 14.11.2007 Lev.trans.: 14.11.2007 14.11.07 14.38 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE 15.11.07 10.17 ANKOMMET POSTKONTOR 3832 LUNDE (SPAR LUNDE) Jeg også venter på 3 varer som skal komme på lager, og de er forventet å komme i dag (skulle komme fra sverige) Jeg og skulle få mitt ut idag, men dem har nok ikke fått inn nok, så dem har sendt det som kan sendes så ligger resten i rest Endret 21. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Detta blei dyrt. Ordren min har blitt splitta opp i 4-5 ordre og det er porto på hver del. Netshop har dog lovet å sende resten fraktfritt. Angrer som en hund på at jeg ikke bestilte HD-DVD rom spiller til 650,- spenn.... Hadde den i handlekurven men kastet den ut igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Angrer som en hund på at jeg ikke bestilte HD-DVD rom spiller til 650,- spenn.... Hadde den i handlekurven men kastet den ut igjen. Og så sa du ikke ifra? meg vil ha Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Både denne gangen og forrige gang hadde jeg pakken i hånda tirsdagen etter. Altså 7 dager. Dog var alle tingene jeg bestilte på lager.Du bor langt oppi gokk? Gikk mye fortere for meg =) Bestilt: 13.11 ca 23:00 Pakket: 14.11.2007 Lev.trans.: 14.11.2007 14.11.07 14.38 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE 15.11.07 10.17 ANKOMMET POSTKONTOR 3832 LUNDE (SPAR LUNDE) Jeg også venter på 3 varer som skal komme på lager, og de er forventet å komme i dag (skulle komme fra sverige) Jeg og skulle få mitt ut idag, men dem har nok ikke fått inn nok, så dem har sendt det som kan sendes så ligger resten i rest Bor i Stavanger :/ Lenke til kommentar
Stream Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg la inn med Visa-betaling og endte opp med 2 ordre ettersom de ikke kun slåes sammen. Nå er det 1 varelinje i hver ordre som er ubekreftet til henholdsvis den 26. og 29. Har tid til å vente jeg, men hadde jo vært gøy om ting kom inn litt tidligere enn antatt da. Spesielt hovedkortet som fortsatt står med "fjernlager 1-3 dager og 50+ på lager" når man ser i butikken. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvorfor er det timessalgreklame på akam.no? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bah, får ikke pakka mi før i desember, 1 ting som ikke er på lager ubekrefta 04.12.07.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bah, får ikke pakka mi før i desember, 1 ting som ikke er på lager ubekrefta 04.12.07.. Samme her, får den forhåpentligvis i starten av desember. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 I dag kom varene som ikke var på lager inn som forventet, og orderen min er i ferd med å bli plukket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hah! it will be a cold day in hell before that happens. Har lite tro på at Netshop klarer det sååååå positiv og optimistisk. Har erfaringer fra før som sier at du ikke får varene før tidligst neste uke, muligens mot neste helg. Men man kan alltids håpe Rart alt er på lager og at de er på plukkliste nå da... Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg prøvde å få betalt det jeg hadde i handlekurven men kom aldri til kassa (nesten 3000.-), så jeg sendte dem en mail på onsdag " hadde heldigvis klippet ut handlevogna”.Fikk svar i dag nesten EN UKE etter på: Hei, Beklager sendt svar. Men jeg har dessverre ikke mulighet til å sette samme prisene på disse varene da dette var et stunt vi kjørte sammen med våre leverandører. Etter de 24 timene så er det dessverre ikke mulig. Men jeg har i hvert fall nettopp sendt deg et tilbudet fra dagens priser. Ha en god dag og takk for at du kontakter NetShop.no Med vennlig hilsen ## NAVN SENSURERT BORT AV ILPOSTINO ## Salg Netshop Sandefjord Det er vel ikke mitt problem at jeg ikke fikk loget meg in og betalt!! Dette er service som jeg skal huske neste gang jeg skal kjøpe/anbefale data deler . Handle data deler for mange laken i året. Dette er rimelig dårlig kundeservice vil jeg si! Når de vet at de har hatt problemer, og at det er deres feil at du ikke kunne handle varen til annonsert pris så er det jo bare rett og rimelig at de gir deg tilsvarende pris nå. Og at dette er et stunt de kjører sammen med sine leverandører er nok bare bullshit. F.eks Pioneer LX50 som de solgte til en god pris har de jo ikke lov å selge engang, paralellimportert. Kan garantere at pioneer ikke akkurat har gitt de en god innkjøpspris der! Nei lyser litt amatør over det hele synes nå jeg. Endret 21. november 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Beklager sendt svar. Hirrhirr... :!: Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bah, får ikke pakka mi før i desember, 1 ting som ikke er på lager ubekrefta 04.12.07.. Samme her, får den forhåpentligvis i starten av desember. Dere må huske på at dere kan sende en e-post til Netshop for å få fjernet enkelte varer fra ordren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jepp, men skjermkortet er utsolgt overalt, så vil ikke gå noe særlig fortere andre plasser. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har tatt meg friheten å redigere noen innlegg. dette har gått ut på å redigere bort navn på ansatte i Netshop fra epost som har blitt sendt mellom mellom brukere på forumet og Netshop og lagt ut her på forumet. Det er ikek alle som ønsker sitt navn offentliggjort på nettet og jeg ber om at det tas hensyn til dette i fremtiden. reaksjoner på dette skal som vanlig tas på PM. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mail som sendes til enkeltpersoner bør ikke offentligjøres i sin helhet. Bruk klipp og lim. Vanlig folkeskikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå