-Tommy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg bestilte i natt kl. 12, nå er pakken sendt Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Objektiver til mitt Canon kamera er skambillig! Tror jammen jeg må bestille et objektiv til jul! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ting dette ut og inn av handle kurven min nå. Hva skjer? Er pålogget og greier men mista en CPU i stad som så kom inn igjen i handelkurven med noen varer jeg hadde kikka på tidligere. Virker som jeg har 2 handlekurver den veklser mellom å vise. Sitter pålogget med IE i et vindu og bruker firefox mot netshop oslo i et annet vindu Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Send mail til [email protected] med varer i stedet for. Lettere å lage en liste da hvis du skal handle en del. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hmm, har de resatt 24timers fristen slik at det gjelder helt til imorgen nå? Ved å sjekke www.netshop.no så ser jeg nå at det telles fra 23 timer og 33 minuttere etc. Ergo da holder de det de lovte med 24 timers rabattfest etter at serverene er oppe. Gir fler folk muligheten til å få handlet det man vil til bedre priser enn vanlig. I allefall så er det 2 stk 22" LCD + tegnebrett på vei til meg så fort tegnebrettet kommer på lager. Svir litt i lommeboka, men det tåler man. hehe Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Står framleis 3timar og 18minutt med meg Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Står framleis 3timar og 18minutt med meg Hos meg er heile sjappa nede. So det ser dårlig ut med tanke på at dei skal få mine penger, då eg må på forelesning om få straksar. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Heilt utrulig bra av NetShop, glømte å bestilla blekkpartroner når eg hadde det litt travelt i natt. Sendte dei en mail, blei opprint kort tid etter og dei fant en løsning på det så eg slapp å slette ordren og legge den inn på nytt - det kunne fort blitt ein utfodring å legge inn 22 varelinjer før kl 16 (Ut i fra lyden av fanatisk tastaturbruk i bakgrunnen antar eg at dei har fått inn ein del ordrer og har litt å gjøre på..?) Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det var veldig bra service. Trur det hadde vore rimelig umulig å få lagt inn ei ny ordre med tanke på kor ustabilt alt er no. Syns faktisk vi fortjener å få noken ekstra timer pga: Server Error in '/' Application. Request timed out. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.Web.HttpException: Request timed out. Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Stack Trace: [HttpException (0x80004005): Request timed out.] Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Nå gir jeg faen meg opp her. Hadde 6 varer i varekurven(1). Etter å ha sett på et par varer forsvant innholdet i denne og jeg begynte å plukke på nytt i en ny varekurv(2). Etter et kvarter med leting og klikking kom varekurv(1) tilbake igjen med noen varer jeg plukket tidligere i dag. Begynte så å plukke varer til denne. Etter noen minutter fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde varer i kurven lenger. Var også blitt logget ut. HÅPLØST! Her gidder ihvertfall ikke jeg å handel. Hjelper ikke at det er billig når man må bruke 2 timer på en handel man kan bruke 10 minutter på i en annen webshop. Netshop er et avslutte kapittel for min del. Handla en del varer i natt. Satt i totalt 6 timer i går for å handle. Sparte vel 700 kroner på dette. Det er litt over 100 kroner timen. Ikke akkuratt noen lukurativ geskjeft for de av oss som har fast godt betalte jobber. Da går jeg heller et sted der jeg betaler litt mer og kan stole på at min bestilling kommer igjennom til avtalt tid og sted. Penger er tross alt ikke alt. Det er også noe som heter TID! Endret 14. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du kunne sendt dem mail med kjøpene istedenfor å syte og klage Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du kunne sendt dem mail med kjøpene istedenfor å syte og klage Klok av skade har jeg klipt og limt inn handlekurven inn i Word noen ganger. Varenummer ligger dog ikke der men det er URL på alle varene. Holder det med URL varebeskrivelse og antall tro? Er det fortsatt timesalgsadressen vi skal buke for mailbestilling? Hvis man kan gjøre det på denne måten så får jeg nesten revurdere mine bombastiske uttalelser. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hm, det har begynt, altså? Går ikke ann å klikke på den greia som teller verken i Opera eller Firefox under Linux. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Eg skriver berre i ein mail antall, varenummer ( same som produktnummer:p ) , navnet på vara og prisen pr stk. So får me sjå om det dukkar noko opp i posten om nokre dagar Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har fått sett på 1 vare på 3 timer, er litt kjipt dette. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 når man bestiller er det greit og kjøre 2 vinduer... ett hvor du leter og blar etter varer og ett hvor du bestiller de direkte, alltså gådirekte inn på psuen du skal ha så rett inn på vifter osv, ikke bla rundt med varer i kassen . og ALDRI trykk tilbake slik funka det fint hos meg når jeg bestillet forskjellige greier Lenke til kommentar
avRack Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fekk mail tilbake no med at nokre varer dei var utsolgt for. So spurte han om eg ville bytte den i ein annan i staden for så var det berre å gi beskjed! Ikkje verst av Netshop å syta slik service sjølv i ein så hektisk periode! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Klok av skade har jeg klipt og limt inn handlekurven inn i Word noen ganger. Varenummer ligger dog ikke der men det er URL på alle varene. Holder det med URL varebeskrivelse og antall tro? Er det fortsatt timesalgsadressen vi skal buke for mailbestilling? Hvis man kan gjøre det på denne måten så får jeg nesten revurdere mine bombastiske uttalelser. Trenger nok bare å sende antall og det siste nummert i url'en til [email protected] Lenke til kommentar
avRack Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan vera lurt å ta med prisen også då, tilfelle dei ikkje registerer ordren før etter kl 16.00 og då er prisen kanskje dobbelt so mykje! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trenger nok bare å sende antall og det siste nummert i url'en til [email protected] Obs, de siste sifrene i URL'en er ikke det samme som produktnummer. Men URL vil gi dem mulighet til å finne varen da de får opp siden. Men beste er å sende mail til [email protected] og skrive inn følgende: Kundenummer om man har det, evt også kommenter om du er registrert kunde eller ikke. Fullt navn og adresse på leveringen. Telefon nummer Mail adresse Så skriver du inn følgende i rekkefølge linje for linje. Varenummer - Varenavn - pris - hvor mange bestilles =. f.eks : 26136 - Toshiba Satellite A200-1GU - 5 230,-ink. mva. - Bestilles = 1stk Evt sleng med URL for sikkerhetskyld. Det å skrive inn tlf nummer i mailen gjør at Netshop kan ringe raskt opp om noe skulle være uklart med konto, ordre etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå