Malvado Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Netshop sine sider har vært nede for det meste til meg. Synd da det hadde vært kjekt å se på tilbudene. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) BTW har dere sett at denne tråden har fått over 38.000 treff på 24 timer? Må jaggu si at mange har hatt interesse for dette. Selvfølgelig har mange av oss sjekka tråden hver andre minutt så 38.000 unike brukere er det ikke, Mmn de som ikke viste om netshop fra før har garantert hørt om dem nå. Synes det er litt rart at netbutikken til netshop kneler på ca 500 requester. (ref tidliger melding fra netshop i denn tråden)Serveren de kjører på er skalert for 5000 requester men programvaren sliter tydeligvis. Tipper det er en del dårlige queries og indexer? Betyr dette at netshop tidligere har hatt lite kunder, kanskje 20-30 samtidige brukere men med en trafikk på 400-500 brukere så kneler den? Lurer egentlig på hvor mange request de STORE nettbutikkene har, hva med Play og Amazon rett før jul? Må jo nesten kunne koke egg på serverne der da. Satt og surfa fælt i natt og fant en del billige HTPC kabinett. Tenkte jeg nå før lunsj skulle bestille noen vifter og skruer samt litt annet småtteri som det normalt er høy avanse på men så har selvfølgelig butikken deres knela igjen. Hvis det er moderat trafikk som kneler netshop så har de et alvorlig problem. Hvis nettbutikken ikke blir stabil og kommer på lufta snart så begynner dette å gå utover tålmodigheten til mange selv om prisene her hyggelige. Det ble nevnt høyere opp i tråden at 24 timers salget er forlenget. Er det noen som kan fortelle når det slutter? Endret 14. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
tryll Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 kanskje Netshop burde vurdere å gå over fra Windows servere til Linux? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 BTW har dere sett at denne tråden har fått over 38.000 treff på 24 timer? Må jaggu si at mange har hatt interesse for dette. Selvfølgelig har mange av oss sjekka tråden hver andre minutt så 38.000 unike brukere er det ikke, Mmn de som ikke viste om netshop fra før har garantert hørt om dem nå. Synes det er litt rart at netbutikken til netshop kneler på ca 500 requester. (ref tidliger melding fra netshop i denn tråden)Serveren de kjører på er skalert for 5000 requester men programvaren sliter tydeligvis. Tipper det er en del dårlige queries og indexer? Betyr dette at netshop tidligere har hatt lite kunder, kanskje 20-30 samtidige brukere men med en trafikk på 400-500 brukere så kneler den? Lurer egentlig på hvor mange request de STORE nettbutikkene har, hva med Play og Amazon rett før jul? Må jo nesten kunne koke egg på serverne der da. Satt og surfa fælt i natt og fant en del billige HTPC kabinett. Tenkte jeg nå før lunsj skulle bestille noen vifter og skruer samt litt annet småtteri som det normalt er høy avanse på men så har selvfølgelig butikken deres knela igjen. Hvis det er moderat trafikk som kneler netshop så har de et alvorlig problem. Hvis nettbutikken ikke blir stabil og kommer på lufta snart så begynner dette å gå utover tålmodigheten til mange selv om prisene her hyggelige. Det ble nevnt høyere opp i tråden at 24 timers salget er forlenget. Er det noen som kan fortelle når det slutter? kanskje Netshop burde vurdere å gå over fra Windows servere til Linux? Det var ikkje selve hardwaren på serveren som det var noe feil med, det var webshop programmet Lenke til kommentar
gz Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Også jeg som var godt i gang med å handle det som sto på ønskelista mi også. (Hadde alt i handlekurven, men trengte noe ekstra småtteri også.) Håper de utvider fristen litt... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ellers kan du bare sende en mail til netshop slik det er beskrevet tidligere i mailen. Det går fint det også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 kanskje Netshop burde vurdere å gå over fra Windows servere til Linux? Du er nok ikke første person som har tenkt det under "eksplosiv Tirsdag". Tipper Netshop har vært inne på tanken selv Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan vi ikke samle en liste over gode tilbud? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det dratt frem flere gode tilbud i tråden, blir vanskelig å skulle sortere ut hva som er bra og ikke. Det vil avhenge av hva man er på jakt etter og en hel del annet. Mist og Vantec er veldig billig, slik det har blitt påpekt. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Info til Netshop: Det står "varerer" i banneret, mulig det har vært nevnt tidligere, men det plager meg Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Still klokka tilbake, så får dere flere timer på dere xD Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det dratt frem flere gode tilbud i tråden, blir vanskelig å skulle sortere ut hva som er bra og ikke. Det vil avhenge av hva man er på jakt etter og en hel del annet. Mist og Vantec er veldig billig, slik det har blitt påpekt. Gode tilbud er 700 kr og opp i avslag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det dratt frem flere gode tilbud i tråden, blir vanskelig å skulle sortere ut hva som er bra og ikke. Det vil avhenge av hva man er på jakt etter og en hel del annet. Mist og Vantec er veldig billig, slik det har blitt påpekt. Gode tilbud er 700 kr og opp i avslag Hva som er et godt tilbud varierer jo helt på hva varen koster i utgangspunktet, jeg er veldig fornøyd med at jeg fant Thermalright HR-07 til 120,- per stykk, noe som er et godt prisfall fra 200,- per stykk som er orginalprisen på disse. DEt gjorde at jeg kunne kjøpe to slike kjølere til bare litt over hva en enkelt kjøler normalt ville kostet. Lenke til kommentar
PureFlare Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette er jo en SYKT bra reklame "stunt" for NETSHOP , tenkt å få så mye publisitet og samtidig ikke selge en dritt. For etter min mening er dette akkuratt det de gjør... Spørsmålet er bare om dette er gjort med hensikt Bare tenk alle snakker om de fantastiske tilbudene på netshop... Men ingen får kjøpt noe.,. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det dratt frem flere gode tilbud i tråden, blir vanskelig å skulle sortere ut hva som er bra og ikke. Det vil avhenge av hva man er på jakt etter og en hel del annet. Mist og Vantec er veldig billig, slik det har blitt påpekt. Gode tilbud er 700 kr og opp i avslag Tja en god del av tingene som det er gode tilbud på koster vel ikke 700kr da Når netshop kommer opp som billigst på 7 av 8 ting jeg skulle ha regner jeg det som et godt tilbud. Er sluttsum som teller, ikke enkeltkjøpene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette er jo en SYKT bra reklame "stunt" for NETSHOP , tenkt å få så mye publisitet og samtidig ikke selge en dritt. For etter min mening er dette akkuratt det de gjør... Spørsmålet er bare om dette er gjort med hensikt Bare tenk alle snakker om de fantastiske tilbudene på netshop... Men ingen får kjøpt noe.,. Er da mange som får kjøpt noee? Nå er det jo nærmest ikke trafikk på netshop, og jeg kan lett bestille fler ting... Og det er enda gode priser på mange varer... Lenke til kommentar
Zaphirre Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Da har jeg bestillt to PC-er! Ikke det at det var så utrolig billig, men totalt, med ABIT IX38-QuadGT fra Komplett.no. Så kommer PC-en på like billig som Amentio har, og bare det sier litt. Slipper å bestille der, jeg brukte 2 min i kø for å snakke med netshop om den ene Zalman viften som de ikke hadde med LED. Gøy Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har netshop skruer til kabinetter/hovedkort/harddisker? Søker på skruer på netshop oslo og netshop men finner ingen ting. Vet dere hvor u menyen de har slike ting? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette er jo en SYKT bra reklame "stunt" for NETSHOP , tenkt å få så mye publisitet og samtidig ikke selge en dritt. For etter min mening er dette akkuratt det de gjør... Ikke solgt en dritt? 32 varer på vei til meg. Og dem hadde 350 ordrer over natta. Din mening var jaggu ikke mye verdt Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette er jo en SYKT bra reklame "stunt" for NETSHOP , tenkt å få så mye publisitet og samtidig ikke selge en dritt. For etter min mening er dette akkuratt det de gjør... Ikke solgt en dritt? 32 varer på vei til meg. Og dem hadde 350 ordrer over natta. Din mening var jaggu ikke mye verdt Jeg bestillte i går natt og pakken er allerede sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå