avRack Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det same varenummer i Netshop Oslo og Netshop ? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå er jeg temmelig sint. Akkurat da jeg skulle betale merket jeg at prisen i handlekurven steg med 100 kroner uten at jeg la inn nye varer. De satt opp prisen på Vantec Nexus Viftestyring fra 20 kroner til 121 krone. Så, folkens, ikke tro pa at det bare gjelder MIST produkter. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Legger viftestyring + noen vifter i handlekurven, men tror du ikke når jeg kommer til kassen så har noen vært grådige og kjøpt opp det som er så nå har prisen plutselig steget fra 20 kr. til 121... samme skjedde forrige gang. =/ Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Og der kostet viftestyringen 121kr, var nok en glipp det også ja. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tips: varenummer 15496, viftestyring som fortsatt koster 20 kroner. Jeg fikk akkurat slengt inn en bestilling på det til den prisen i alle fall. Hadde planer om å vente til imorra etter skolen, men det tør jeg jo ikke nå. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva skjer egentlig hvis en har fått bekrefta bestillingen på noe som har blitt satt opp i pris før det skjedde? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Takk for oppklaringen Netshop . Gikk litt på tålmodigheten løs her etter en lang dag må jeg ærlig si. Jeg kikker innom igjen i morgen og legger inn ordre igjen. Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva skjer egentlig hvis en har fått bekrefta bestillingen på noe som har blitt satt opp i pris før det skjedde? Du mener at hvis du har bestilt en vare, som så har blitt justert opp i pris? Jeg mener bestemt at da må de levere deg varen til den prisen. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Og der kostet viftestyringen 121kr, var nok en glipp det også ja. Tidenes beste salgstriks fra Netshop, setter ned prisene på x antall produkter uten og lege noko form for liste over kva som er sett ned og kor mykje det er sett ned. På den måten kjøper mange hysteriske kunder mangen dyre ting og nokon billige ting. Noko som gjer at netshop ikkje går i tap... Så til dere som ikkje har funne ut av det. Dette er ein måte å vri pengene ut av dere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Og der kostet viftestyringen 121kr, var nok en glipp det også ja. Tidenes beste salgstriks fra Netshop, setter ned prisene på x antall produkter uten og lege noko form for liste over kva som er sett ned og kor mykje det er sett ned. På den måten kjøper mange hysteriske kunder mangen dyre ting og nokon billige ting. Noko som gjer at netshop ikkje går i tap... Så til dere som ikkje har funne ut av det. Dette er ein måte å vri pengene ut av dere. vel jeg kjøper kun varer jeg trenger og som det er god pris på. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 takker for svar! men hvilke vifter var det gjaldt som var kraftig nedsatt ? jeg kommer ikke inn i det hele tatt. og skulle gjerne hatt en eller to 120mm som blåser kraftig og er gode til under 50 spenn ? er det mulig å skaffe ? Jeg tror Mist sine 120 m/16,5 db er for dårlige rett og slett til å kjøle min psu Hvordan erdenne i pris og ytelse ? Eventuelt denne en mulighet ? noen som hadde giddet å sjekke for dere som faktisk har tilgang ? Takker og bukker på forhånd (linkene er til netshoposlo sine sider,) Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå er jeg temmelig sint. Akkurat da jeg skulle betale merket jeg at prisen i handlekurven steg med 100 kroner uten at jeg la inn nye varer. De satt opp prisen på Vantec Nexus Viftestyring fra 20 kroner til 121 krone. Så, folkens, ikke tro pa at det bare gjelder MIST produkter. Hei ! Vantec er litt spesielt. Vi har nemlig kjøpt ett konkursbo der (Databasen) så prisene er langt-langt under vår normale kostpris. Så rabattprisene gjelder kun for de vi har på lager, når vi blir tom for hver enkelt varelinje så blir det en annen kostpris som ligger til grunn og som utprisen beregnes fra. Så kjøp det som er på lager, så får du korrekt pris. Er noen Vantec-produkter igjen ennå. Og de fases ut når de er utsolgt. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gikk mye bedre sist gang. Jeg som hadde tenkt å bruke opp mye av stipendet, i alle fall 4k. Men slik ble det ikke, jaja Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Opppsss... plutselig steg også prisen på en HDMI kabel jeg la inn i handlekurv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vet ikke helt om jeg tror på det at de solgte det med solig underskudd, men det er nå så. Kan skjønne at 23 kroner er underskudd, men ikke hvordan det hadde seg at det ble prisen. Virker for meg som om de har satt alle prisen til for eksempel 1.10 av ikkjøpspris. Og da skal ingenting bli solgt med underskudd. Uansett, dere som sier at dere ikke får bestilt, ville vært veldig fint om dere sa hva dere bestiller På meg blir det nok bare noen kabler (minijack til phono og Y splitt på 3-pins viftestrømkabel), og så DVD brenner da Er jo ikke nødvendigvis viftene det gjelder, ble ikek spesifisert hvilke MIST-produkter det var snakk om. Man får jo like ogde vifter (yate loon) i USA for 2-3 dollar som privatperson om jeg ikke husker feil. AtW Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ligger da fortsatt 5 forskjellige viftestyring til kr.20 og 1 til kr.48 ferskt screenshot; Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 takker for svar! men hvilke vifter var det gjaldt som var kraftig nedsatt ? jeg kommer ikke inn i det hele tatt. og skulle gjerne hatt en eller to 120mm som blåser kraftig og er gode til under 50 spenn ? er det mulig å skaffe ? Jeg tror Mist sine 120 m/16,5 db er for dårlige rett og slett til å kjøle min psu Hvordan erdenne i pris og ytelse ? Eventuelt denne en mulighet ? noen som hadde giddet å sjekke for dere som faktisk har tilgang ? Takker og bukker på forhånd (linkene er til netshoposlo sine sider,) MIST viften der koster 62 kroner nå, ikke på lager. Den andre ligger på 120 kroner, men den er uansett ikke så mye kraftigere enn MIST viftene til 33 kroner, såvidt jeg skjønner. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Til Netshop: Hva med ordre hvor betaling er gjennomført, men ordren ikke er opprettet i web-butikken? Må jeg bestille på nytt og trekke summen en gang til fra kortet mitt? Sendte epost til [email protected] rundt kl.18, men har ikke fått svar. Ser at dette har skjedd flere enn meg, så dere kan kanskje skrive litt om det her på forumet? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hmm, kanskje jeg bare venter til immorra og ser hvordan lasten er da, så utrolig tungvint når alt går så tregt og det er jo nærmest umulig å komme igjennom kan prøve meg 2x av de mistene til 33 kroner.. også så jeg litt gadgets også som virket veldig fet sjekk bare denne: genialt! Lurer på hva sånn koster etter rabatter, også tror jeg at jeg sikler litt på sånn enkel lys og viftestyring billig. Får se imorra, jeg må til senga nå, ikke ødelegg helt inatt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå