Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
overvåker forumet eller legger merke til at det blir bestilt mange tusen av disse viftene og 10 kroner påslag er en grei mulighet or å unngå konkurs :p er ganske sykt å ha slike tilbud på alle vavrene i butikken.

Nei, hvorfor er det så sykt? De går da ikke konkurs. De selger IKKE disse varene med underskudd, og den enorme hypen som de skaper rundt dette hver gang er jo ikke annet enn genaialt. Lover deg at de tjener mer idag enn det de gjør ellers... Selv med 23 per vifte.

Lenke til kommentar
overvåker forumet eller legger merke til at det blir bestilt mange tusen av disse viftene og 10 kroner påslag er en grei mulighet or å unngå konkurs :p er ganske sykt å ha slike tilbud på alle vavrene i butikken.

Det er så mye margin på disse viftene, at de går vel neppe konkurs...

AtW

Lenke til kommentar

Når de begynner å øke prisene på varene igjen nå, på toppen av en relativt fiasko tilbudsdag så holder jeg meg heller godt unna hele netshop i dag.

Jo mer problemer de har i dag, jo lavere mener jeg de bør gå i pris, da spesielt når de skal prise ned alle varer for å dekke over tabbene på timetilbudene tidligere i dag.

Lenke til kommentar

Er bare kødd her. Har forsøkt med opera, firefox og ie. Får faen ikke laget bruker eller sett noe som helst. Kommer opp noen få linjer på skjermen.

Er vel som med nettbankene. Det er rett før leggetid at det er mest trøkk.

Uetisk at de sette opp prisene. Burde heller ha gjort det slik at hver bruker kun får bestille en av hver vare. At noen kjøper 20 vifter for videresalg blir helt feil. Netshop gjør jo dette for at du og jeg skal få billige varer til eget bruk. Ikke at vi skal spamme qxl og finn.no med deres egne varer.

De som bestiller sinnsyke mengder har seg selv å takke for at netshop nå setter opp prisene.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Jeg ble lei av å lete etter 6000 skjulte tilbudspriser på en dysfunksjonell side og når de så øker prisene når den ser ut til å virke litt og folk har slitt i hele dag., så tja...

Da kan jeg spare pengene mine og mer frustrasjon, dessverre. Dette var på vei til å bli en bra handledag. Jeg hadde varer for 4000,- inne allerede tidlig i dag.

Men alikevel, takk for forsøket Netshop :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Aiaiai, var faktisk klar til å handle litt idag. Men dette var shabby greier, får vel bare vente til neste "bombe" :)

Forresten knallgøy at Netshop fortsatt har disse tilbudsdagene, synes de har fungert bra tidligere (just not today).

Ja skikkelig knallgøy at sidene ikke funker og at de prøver å veie opp med å skru opp prisene...

Regner med at du syns det er knallgøy å bli piska med rusten piggtråd...jeg for min del syns det er mer gøy å kjøpe varene hos andre nettbutikker som faktisk har lavere pris uten å måtte lage kampanjedager som går til h......

Lenke til kommentar

Jeg tenkte om å kjøpe overvåkningskamera som hos Netshop koster ca 12 500 kroner. Hos andre butikker (Stretto og Amentio, tror jeg) er prisen på ca. 11 000.

Jeg ventet på litt lavere pris etter at de sa at de setter ned priser på alt, men... det har ikke skjedd. Jeg håpet at prisen skulle gå ned til ca. 10 000. :shrug:

Og jeg ble ganske skuffet når jeg så at prisen på MIST 600W gikk opp. Jeg hadde så lyst på den (selv om jeg egentlig trenger den ikke). Liker å ha en reserve PSU hvis noe skjer med den som er i PC-en.

Så, i stedet for å handle for ca. 11 000 - 12 000 skal jeg handle for ca. 350 kroner (hvis jeg klarer å gjennomføre hele prosessen).

Lenke til kommentar

så flott a... om Netshop er redd for videresalg av varer (feks at noen bestiller 10000 vifter) så kan de vel bare begrense til feks Maks 2 pr kunde eller 3? eller 5? eller 1?...

Ikke er Netshop særlig billige lengre heller... Pixmania, MPX, PS etc er jo mye billigere.

Ser ut til at Netshop beveger seg mot Komplett (som har blitt sinsykt dyrt, netbutikk tatt i betraktning)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...