Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, endelig fikk jeg trykket på gå til kassen osv.

Bestilte følgende:

1 stk Sandisk Sansa e280 DAP 8GB m/Radio

1 stk Sandisk microSD 2GB

1 stk Western Digital USB 160GB 2MB 5400Rpm

Første gang jeg bestiller harddisk fra Western Digital :p Spent på om det duger...

Lenke til kommentar

Netshop.no Ingen på lager 125000,-

LC-65GD1E Sharp LC-65GD1E 65" Full HD LCD-TV 1920 x 1080, 800:1, 450 cd/m², 2 x HDMI

Usikker på hva netshop har gjort her, men prisen virker relativt logisk da dette er en av få 65" på markedet.

Lenke til kommentar
Mist viftene gikk fra 23,- til 33-, så fort de ble populære

Nå må de ta seg sammen her, hadde jo dette i handlevogna (sikkert ikke få det gjelder), men nettsidene nuker hele handlevogna, de får ta ansvaret for at de ikke klarer å ha nettsider som holder seg noenlunde oppe, det er ene og alene det som gjør at endel folk ikke får bestillt, og da er det for dumt å sette opp prisene mitt i perioden.

AtW

Lenke til kommentar
Mist viftene gikk fra 23,- til 33-, så fort de ble populære

Nå må de ta seg sammen her, hadde jo dette i handlevogna (sikkert ikke få det gjelder), men nettsidene nuker hele handlevogna, de får ta ansvaret for at de ikke klarer å ha nettsider som holder seg noenlunde oppe, det er ene og alene det som gjør at endel folk ikke får bestillt, og da er det for dumt å sette opp prisene mitt i perioden.

AtW

Jepps, dette gjør at jeg stempler ut hele skiten og dropper handlingen. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
noen som har oversikt over alle tilbudene idag?! kom nettopp hjem fra jobb :)

Dem avbrøt timessalget og har isteden kuttet prisene på 6000 varer ;)

Har dem ordna problemene? Går lynkjapt her nå

Her å :D

Kanskje de bare kjørte på en backuplike server? :hmm:

Jeg sa det til deg ista også, men dem har ikke problemer med serveren! Det er en feil i programvaren

Lenke til kommentar
Div. priser er nå satt opp litt ser jeg :(

Feks. noen vifter.

Dette irriterte meg nok en gang. Setter opp prisene før folk får begynt å bestille igjen. *begynner å få litt avsmak her*

Æsj så dårlig! Rett og slett uprofesjonelt juks. Det er jo ingen tvil om at dette er fordi de overvåker dette forumet.. Jeg hadde ikke tenkt meg de viftene, men det suger fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...