DarkZhade Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hvorfor i helvete skal folk vite prisen på alt da? sjekk det dere synes er interessant vel. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) hvorfor i helvete skal folk vite prisen på alt da? sjekk det dere synes er interessant vel. Problemet er ikke å finne ut om varen er billig, men å finne de nedsatte varene og hvor mye de er nedsatt med. Det blir for mye jobb, enkelt og greit. Å sjekke 5 utvalgte varer i timen går helt greit, men 6000 som man ikke vet hvem er en gang er noe helt annet. Man kikker jo gjerne etter de varene man trenger da Eller, kanskje ikke, når det er sånn tilbud? , for da trenger man plutselig masse Endret 13. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det er som Dr.Ittsekk sier, at de har satt en fast fortjeneste på alle varer. La oss si at den nå er satt til 10%, varer med mye priskrig (skjermer, prosessor etc.), vil da muligens gå opp i pris. Mens andre varer man som regel betaler mye mer for (kabler etc.), og også varer netshop får tak i billig (les MIST), har nå gått masse ned i pris. Vi er vel over 100 000 forumbrukere, så det å dekke 6000 varer burde gå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Det er som Dr.Ittsekk sier, at de har satt en fast fortjeneste på alle varer. La oss si at den nå er satt til 10%, varer med mye priskrig (skjermer, prosessor etc.), vil da muligens gå opp i pris. Mens andre varer man som regel betaler mye mer for (kabler etc.), og også varer netshop får tak i billig (les MIST), har nå gått masse ned i pris. Vi er vel over 100 000 forumbrukere, så det å dekke 6000 varer burde gå Begynn gjerne å lage en liste i første post? Eller en egen tråd med katalogisert før og etter pris eller neste pris i prisguiden. Så kan jeg logge meg på i morgen tidlig og handle. Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Med varene jeg er ute etter (bygge ny pc) sparer jeg ca 1300kr med tilbudene de har nå, over 15% i forhold til hva jeg summerte opp i forrige uke, genialt Eneste som er snodig er at Q6600 har gått opp i pris med ~70kr siden i går! Anyway, det betyr fint lite når alt det andre blir så billig!Nå venter jeg bare på at sida skal bli stabil, så blir det pc-kjøp! I glede mæ! Kan jeg forresten spørre hvorfor du går for Q6600, og ikke E6850? HW.no's duell mellom de prosessorene. Der kommer jo E6850 ut som en vinner til normalt bruk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hvorfor i helvete skal folk vite prisen på alt da? sjekk det dere synes er interessant vel.Dette var da særs dumt. Når man ser et godt tilbud kan det være man vurderer kjøpet man ellers ikke hadde sett på, men som man vet man trenger lenger frem i løypa. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sida er oppe sånn halvveis, og ser timeren står på 15 timer igjen. Håper dette restartes når sida er fullt operativ... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg håper leverandøren av systemet til Netshop får en travel uke fom i morgen med feilrettings oppdrag for Netshop. Det er helt på sin plass. Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå virker netshop.no ganske greit her Lenke til kommentar
brendas Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kan jeg forresten spørre hvorfor du går for Q6600, og ikke E6850? HW.no's duell mellom de prosessorene. Der kommer jo E6850 ut som en vinner til normalt bruk. Vet godt at en E6850 gir mer for pengene enn en Q6600 i feks spill og i en rekke syntetiske tester, men jeg ser framover, og jeg ønsker også en CPU som gir meg muligheten til å drive tyngre multitasking. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Nå virker netshop.no ganske greit her Jeg får en side som ligner på de første sidene jeg browset med mosaic i 1994. Med andre ord ikke veldig funksjonelle. EDIT: Nå løsnet det litt og en nedtellingssak er på plass. EDIT2: Dvs. helt til jeg trykket på konto pålogging Service Unavailable Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg håper leverandøren av systemet til Netshop får en travel uke fom i morgen med feilrettings oppdrag for Netshop. Det er helt på sin plass. Etter all sannsynlighet har de grått blod i 8 timer alt. Tipper det står 2-3 stk å jobber livet av seg mens ytterlig 6-7 kryper rundt i lokalene til Netshop og kysser føttene til de de kommer over. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Service Unavailable Begynner og bli glad i den her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller bare nei Endret 13. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg håper leverandøren av systemet til Netshop får en travel uke fom i morgen med feilrettings oppdrag for Netshop. Det er helt på sin plass. Etter all sannsynlighet har de grått blod i 8 timer alt. Tipper det står 2-3 stk å jobber livet av seg mens ytterlig 6-7 kryper rundt i lokalene til Netshop og kysser føttene til de de kommer over. Høres ut som det skal være (hilsen gammel datatekniker) Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 En må passe litt på når sidene er så trege, jeg hadde plutselig 4 harddisker i handlekurven, men skal bare ha 1 Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Betalte med Visa nå, men så kom det server unavailable. Hvordan fikser jeg dette ? Jeg har betalt, men fikk ikke bekreftningsorde elns .. EDIT: Fikk den nå Endret 13. november 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Betalte med Visa nå, men så kom det server unavailable. Hvordan fikser jeg dette ? Jeg har betalt, men fikk ikke bekreftningsorde elns .. Klipp og lim alle varenr og prøv igjen i morgen er mitt råd EDIT: Litt rask der. Sjekk ordrestatus Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg håper leverandøren av systemet til Netshop får en travel uke fom i morgen med feilrettings oppdrag for Netshop. Det er helt på sin plass. Etter all sannsynlighet har de grått blod i 8 timer alt. Tipper det står 2-3 stk å jobber livet av seg mens ytterlig 6-7 kryper rundt i lokalene til Netshop og kysser føttene til de de kommer over. Blir litt voldsomt å skylle på dem da. Netshop har nok vært medå kodet og konfigurert selv.. Og en ting, netshop bruker IIS *ristepåhuet* Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg vil annta at leverandøren av systemet står for anbefalningen eller kravet av plattformen som eks. IIS. En asp løsning som du ser. Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som har funnet noen gode tilbud som jeg og andre bør se på? Har selv lagt MIST-vifter, Verbatim DVD-plater, minnekort og noen småkabler i min "handlekurv". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå