Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, tror folk bare kan gi opp å få bestilt noe i nærmeste fremtid. I natt/morgen tidlig derimot bør det være en sjangse :)

Det håper jeg...

SKAL ha meg en eksternharddisk, mp3 spiller, minnekort og kanskje no anna om det er noe under 50 kr som lokker :p

Lenke til kommentar
Men det er da usannsynlig krøkkete at det ikke fremgår om prisen er nedsatt eller ikke.....skal man drive og sammenligne hvert eneste produkt, så går jo denne natten og flere til.

Om prisen er billig, så er den vel billig om den er nedsatt eller ikke? Jeg skjønner jo at du gjerne vil ha det, men så ille er det ikke å ikke ha før-priser.

AtW

Og hvordan kan man vite om den er nedsatt eller ikke, eller hvorvidt det er billig eller ikke? For å kunne mene noe om det, så må du altså sjekke hver eneste vare mot en eller flere andre sider - og det er krøkkete, uansett hvordan du vrir eller vender på det.

Det er vel ikke sånn at Netshop har skåret prisene på alle varene sine 10%........Det kan jeg aldri tenke meg siden det er ulike dekningsbidrag på varene.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Huff, tror folk bare kan gi opp å få bestilt noe i nærmeste fremtid. I natt/morgen tidlig derimot bør det være en sjangse :)

Det håper jeg...

SKAL ha meg en eksternharddisk, mp3 spiller, minnekort og kanskje no anna om det er noe under 50 kr som lokker :p

Virker ganske likt som det jeg lurer på selv. Mulig jeg bare står over hele fristelsen da. Hvilken MP3 spiller skal du ha?

Men det er da usannsynlig krøkkete at det ikke fremgår om prisen er nedsatt eller ikke.....skal man drive og sammenligne hvert eneste produkt, så går jo denne natten og flere til.

Om prisen er billig, så er den vel billig om den er nedsatt eller ikke? Jeg skjønner jo at du gjerne vil ha det, men så ille er det ikke å ikke ha før-priser.

AtW

Og hvordan kan man vite om den er nedsatt eller ikke, eller hvorvidt det er billig eller ikke? For å kunne mene noe om det, så må du altså sjekke hver eneste vare mot en eller flere andre sider - og det er krøkkete, uansett hvordan du vrir eller vender på det.

Det er vel ikke sånn at Netshop har skåret prisene på alle varene sine 10%........Det kan jeg aldri tenke meg siden det er ulike dekningsbidrag på varene.

Skjønner ikke hva du syter for her. De har satt ned prisen på så mange varer. Hvordan du vet om det er billig? Alle varer selges nå med ett fast overskudd. For de fleste varer innebærer dette lavere pris (gjelder derimot ikke varer det er stor priskrig på).

Og du må da ikke skjekke prisen på hver eneste vare! Du har vel ikke planer om å kjøpe alt de har der? Du vet jo ca hva du kan ha bruk for, ting som du tror er billig der, skjekker du prisen på, værre er det ikke.

Lenke til kommentar

AtW

En nedsatt vare er jo ikke automatisk billig, dermed må man vite hva varegruppen pleier å ligge uansett, om noe er billig, så er det jo billig uansett om det er nedsatt eller ikke, eller evt dyrt uansett om det er nedsatt eller ikke.

AtW

Lenke til kommentar

AtW

Jeg tror det er slik at de har satt en fast andel fortjeneste på alle produktene side. På den måten blir de produktene de har høy fortjeneste på svært billige, mens de de har liten fortjeneste på kun blir litt billigere.

Lenke til kommentar
:!:

"MultiCase er et av markedets ledende ERP forretningssystemer innenfor områdene vareflyt og netthandel. Systemet legger vekt på gode og kvalitetssikrede rutiner, som gir det beste utgangspunkt for økt effektivitet og bedre lønnsomhet."

Jeg synes Netshop bør saksøke Multicase.

Henger meg på den :!:

Lenke til kommentar

Problemet er ikke å finne ut om varen er billig, men å finne de nedsatte varene og hvor mye de er nedsatt med. Det blir for mye jobb, enkelt og greit.

Å sjekke 5 utvalgte varer i timen går helt greit, men 6000 umerkede varer, er noe helt annet.

Neste gang foreslår jeg at man ikke bruker nettbutikken til å utlyse varene som er på tilbud, men en annen side som kun poster tilbudene med varenr, priser, bilder og informasjon. Gjerne hos en 3.part. Deretter at alle bestillinger kun tas via email så ikke superdager kræsjer hovedsystemene.

Ellers takk til Netshop som ga oss billigere varer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Med varene jeg er ute etter (bygge ny pc) sparer jeg ca 1300kr med tilbudene de har nå, over 15% i forhold til hva jeg summerte opp i forrige uke, genialt :D Eneste som er snodig er at Q6600 har gått opp i pris med ~70kr siden i går! :blink: Anyway, det betyr fint lite når alt det andre blir så billig!

Nå venter jeg bare på at sida skal bli stabil, så blir det pc-kjøp! I glede mæ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...