amiga600 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 det var ikke lett... men fikk endelig bestillingen til å gå igjennom... puhh... blir stress av den nedtellings greia øverst på siden... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 og der forsvant handlekurven min. På'n igjen Flere enn meg som synes lagerstatus ikke forandrer seg, og kan vi stole på antall tilgjengelig vare? Håper å slippe delleveranse, forsinkelser og tøys Det forandrer seg, men ikke med en gang Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 er det flere som har merket de sykt fine prisene på mist vifter?? er det feil eller en del av showet? LINK HER Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det er umulig å få gått til kassa for å betale varene jeg har lagt inn.Den kræsjet akkurat etter jeg hadde tastet inn visa informasjonen og skulle tilbake til Netshop sine sider for bekreftelse og vips så har det beløpet blitt holdt av på bankkonto'n, men ingen ordre registert Det samme skjedde hos meg. Fikk gjennomført betalingen, men ordren er ikke registrert hos Netshop. Har sendt en mail til dem med kopi av feilmeldingen som dukker opp - samt handlevognen min, så ordner de nok opp. Da har jeg også sendt mail, men kun med kopi av min handlekurv ettersom jeg ikke tenkte på det må å ta bilde av feilmeldingen. For håpe de ordner opp for vi er sikkert ikke de eneste Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sidene virker jo ikke her engang =/ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 er det flere som har merket de sykt fine prisene på mist vifter?? er det feil eller en del av showet? LINK HER Det er en del av showet Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har nubb sjangs til å komme inn å se på tilbudene. Kan jo neppe være bra for netshop at det går så sakte. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 vurderer snart å droppe hele handelen.. er en utrolig tålmodighetsprøve. ... Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Netshops "treige tirsdager" er bare sååå morro... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Håper dette ikke er endelig status etter servicen. Hver gang jeg prøver å legge noe i handlekurven logges jeg ut... Får bare satse på at handlevognen funker før jeg legger meg... Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Lurer på om ikke explosiv tirsdag har sprengt alt av software og servere Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva har du tenkt til å bestille da RulleRimfrost? Ser litt på den DVD-brenneren som har blitt postet litt lenger opp, det er billig ^^ Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hmm... lurer på om jeg skal brenne av penger nå Bestilte skjerm på lørdag fra netshop, spørs om det blir mer nå kanskje Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ble alle tilbudene gjennom hele dagen listet opp på en gang, forrige gang? Altså på slutten av dagen. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg skal ha 2 gig Ram og nytt P35 hovedkort til serveren, så skal jeg ha 2 gig til laptopen. Men, siden jeg er 32 år kan jeg være oppe så lenge jeg vil. Regner med shopen blir mer samarbeidsvillig når alle fjortisene er jaget i seng Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som har fått bestillt noe som helst? Jeg rekker aldri å bli ferdig Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ble alle tilbudene gjennom hele dagen listet opp på en gang, forrige gang? Altså på slutten av dagen. Det var jo når de hadde timessalg gjennom hele dagen. Nå har de endret prisen på samtlige varer i butikken. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som har fått bestillt noe som helst? Jeg rekker aldri å bli ferdig Linksys WRT54GL X8 Plasmadisk Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 har bestilt 3vifter, 1 headset og den strømforsyningen som alle andre har bestilt. uten problemer Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som har fått bestillt noe som helst? Jeg rekker aldri å bli ferdig Kommer ikke inn en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå