Illus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flott.. nå kan vi sammenligne prisene i kveld og i morgen og finne ut hvile produkter netshop melker kundene på (les tar for høy margin :o) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Må jo ha litt margin for å overleve da! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flott.. nå kan vi sammenligne prisene i kveld og i morgen og finne ut hvile produkter netshop melker kundene på (les tar for høy margin :o) Ok da er det din tur til å skrive ned prisene til Netshop. Finn frem papir og blyant. Det er ca 6000 varer. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ok da er det din tur til å skrive ned prisene til Netshop.Finn frem papir og blyant. Det er ca 6000 varer. Så sleip du er, gir han jobben din ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Pøver å lure seg unna her nå ja Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Takk til Stian på Netshop og resten, håper dere får luket unna softwareproblemene og at vi ser en ny explosiv (kanskje litt mindre ødeleggende) tir/tors-dag snart Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg som hadde gleda meg til og komme hjem fra skolen, og finne masse fine tilbud , men hva får jeg? joda, jeg får en deilig beskjed om at de kjører rabatter på alle varer i 24 timer etter serveren er oppe igjen. Gjett om jeg er glad a Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Takk til Stian på Netshop og resten, håper dere får luket unna softwareproblemene og at vi ser en ny explosiv (kanskje litt mindre ødeleggende) tir/tors-dag snart La oss håper den kommer rundt juletider, etter folk har fått halv skatt på lønnen og er i godt humør før jul. Da vil vi gjerne kjøpe en lite julegave til oss selv? Jeg vil nok det.... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fikk opp netshop.no sin webside nå.. og supertirsdag har fortsatt noen tilbud.. hehe.. regner med det blir fikset ganske kjapt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Funker her også nå Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvordan vet vi at prisene er satt ned? Det står vel ikke førpris og nedsatt pris på hver vare? Lenke til kommentar
Gudleif Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Sjekk Netshoposlo sine sider. De har ikke rabatter! Ipod Touch 16 GB er satt ned med ca. 10%. Endret 13. november 2007 av Gudleif Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ok da er det din tur til å skrive ned prisene til Netshop.Finn frem papir og blyant. Det er ca 6000 varer. Så sleip du er, gir han jobben din ^^ Pøver å lure seg unna her nå ja Nå var det vel egentlig Mr.Anki sin jobb i utgangspunktet, men hvor ble det av han? Han tok på seg gamasjene sine og sprang til skogs så fort bena hans klarte å bære han med en gang han luktet problemer. (Noe i den duren.) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke sagt jeg skal gjøre det! Men det er jo ingenting å snakke om, ingen gidder det.. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Takk til Stian på Netshop og resten, håper dere får luket unna softwareproblemene og at vi ser en ny explosiv (kanskje litt mindre ødeleggende) tir/tors-dag snart La oss håper den kommer rundt juletider, etter folk har fått halv skatt på lønnen og er i godt humør før jul. Da vil vi gjerne kjøpe en lite julegave til oss selv? Jeg vil nok det.... Word! Det vil jeg også! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke sagt jeg skal gjøre det! Men det er jo ingenting å snakke om, ingen gidder det.. Jeg bare spøker. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 litt morsomt at minibaren nå er 50 kr billigere enn den var på "prisbombe-tilbudet" passet meg veldig greit Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Whoa, har de startet med å salget på alle varene? Fant denne tv'en til 5000kr mindre enn normalpris Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) går ann å spare mye penger her i dag ja, men merker at sidene går seint nå også, skal ikke se bort i fra at de krasjer igjen EDIT: og der var de nede igjen... EDIT 2: går visst på hengende håret, håper det kommer seg etter hvert. Endret 13. november 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har nett komt hjem, så lurer på hva som har skjedd? Noen som vil gi meg en rask avklaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå