Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper det står FØRPRIS på varene da :p

Får håpe det ja. Men blir det ikke mye jobb å omprise 6000 varer? :dontgetit:

 

 

sånn jeg ser for meg at netshop løser dette problemet, vil de sette en % etter innkjøpet av varen. så de tjener samme % på alle varene.

så da blir det mest sansynlig veldig billig for "nisje" ting som ps2->usb konvertere å sånt.

Lenke til kommentar
Hvis man kan komme med ønsker på tilbud...

 

Et fint hovedkort, gjerne Gigabyte GA-P35C-DS3R

Og må jo ha en CPU til, Quad Q6600!

Minne er vesentlig, god og rask 2/4gb minne

Og til slutt, skjermkort, enten et HD2600XT eller 8800GTS..

 

Dette hadde vært strålende hvis man kunne fått ned prisen på dette...

De setter ned prisen på alle varer som plaster på såret for at de avbrøt supertirsdag.

Lenke til kommentar

Glede seg til å sjekke rabbaterte priser senere i kveld da. Se om det er noe som er "must have". :)

Synes det er artig og flott at Netshop gjør slike "stunt" med supertirsdag, men synd at det har vært problemer. Håper de finner ut av hva som skaper problemer slik at de får løst den floken for fremtidige superdager. :)

Lenke til kommentar

Får håpe Netshop får seg en server med større kapasitet. :)

 

Ellers skal jeg vel ta en titt på TT 1200w, dersom den er gått ned mye i pris. :wee:

 

Dette her er nok en stor suksess for NetShop, og for oss. Iom. at vi får kvalitetsvarer til gode priser. 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 (3^11) hurra for NetShop. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Får håpe Netshop får seg en server med større kapasitet. :)

 

Ellers skal jeg vel ta en titt på TT 1200w, dersom den er gått ned mye i pris. :wee:

 

Dette her er nok en stor suksess for NetShop, og for oss. Iom. at vi får kvalitetsvarer til gode priser. 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 (3^11) hurra for NetShop. :)

Vis du leser posten som netshop skriver så er det ikke serveren som er problemet. Det er programvaren som sliter.

Lenke til kommentar
Får håpe Netshop får seg en server med større kapasitet. :)

 

Ellers skal jeg vel ta en titt på TT 1200w, dersom den er gått ned mye i pris. :wee:

 

Dette her er nok en stor suksess for NetShop, og for oss. Iom. at vi får kvalitetsvarer til gode priser. 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 (3^11) hurra for NetShop. :)

Vis du leser posten som netshop skriver så er det ikke serveren som er problemet. Det er programvaren som sliter.

 

Problemet ligger etter alt å dømme i selve nettbutikken. Vi bruker, som mange av dere kanskje vet, Multicase både når det gjelder logistikksystem og nettbutikk. Vi mistenker at det er en feil i programmeringskoden i nettbutikkdelen som gjør at den takler trafikken så dårlig, så i skrivende stund jobber ett team fra oss sammen med Multicase for å lokalisere feilen. Forhåpentligvis klarer de å fikse dette slik at vi snart er oppe igjen.

 

 

 

Uhm, no klarte jeg visst å lage to innlegg på en eller anne måte :hmm:

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Håper det står FØRPRIS på varene da :p

Får håpe det ja. Men blir det ikke mye jobb å omprise 6000 varer? :dontgetit:

 

 

sånn jeg ser for meg at netshop løser dette problemet, vil de sette en % etter innkjøpet av varen. så de tjener samme % på alle varene.

så da blir det mest sansynlig veldig billig for "nisje" ting som ps2->usb konvertere å sånt.

 

 

Hei igjen alle sammen.

 

Ble litt stille fra meg da det ble en del og ta tak i her, men regner med dere alle har forståelse for det :)

 

 

 

Da har jeg litt mer info, og det blir jo da litt svar på det som står i "quoten" over.

 

"Førpris"-funksjonen har vi dessverre ikke på di vanelige sidene, så dette vil ikke vises.

 

Det er også riktig som kjeLL// her skriver, Sven-Aage setter en fast påslagsprosent på alle innkjøp, og da vil produkter med noe bedre margin virke mer satt ned enn produkter med mindre margin. :)

 

 

Vi er forhåpentligvis snart oppe og går igjen, så da er det bare og starte letingen =D

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

 

 

Mvh

Stian- NetShop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...