MacManus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis man kan komme med ønsker på tilbud... Et fint hovedkort, gjerne Gigabyte GA-P35C-DS3R Og må jo ha en CPU til, Quad Q6600! Minne er vesentlig, god og rask 2/4gb minne Og til slutt, skjermkort, enten et HD2600XT eller 8800GTS.. Dette hadde vært strålende hvis man kunne fått ned prisen på dette... Lenke til kommentar
flat Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) GIGABYTE GA-X38-DQ6 DDR2 Silent Pipe er dere snille netshop:) Jo var vel to stk 8800 kort, men ikke 8800gt 512mb variant:) Endret 13. november 2007 av flat Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Garantert et script/automagisk prosess Tenker meg det ja. Vi får håpe det bugger seg litt og setter ned litt i meste laget Endret 13. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Netshop må da tape litt penger på dette? Som nå, jeg skal bestille meg noen deler som jeg trenger. Kommer ikke inn på netshop pågrunn av dette, og velger heller komplett. På den annen side så tjener de vel en god del extra på det og Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Håper det står FØRPRIS på varene da Får håpe det ja. Men blir det ikke mye jobb å omprise 6000 varer? sånn jeg ser for meg at netshop løser dette problemet, vil de sette en % etter innkjøpet av varen. så de tjener samme % på alle varene. så da blir det mest sansynlig veldig billig for "nisje" ting som ps2->usb konvertere å sånt. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Canon 40D til "fin" pris hadde jo smakt... Trenger et slikt et. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Må si meg fornøyd når jeg får beholde tilbudsprisen på Mist psu'en og Gigabyte HK'et. Så kan jeg alltids sjekke netshop senere i dag (når de er oppe igjen) og finne meg prosessor, ram og skjermkort med allround-rabatten de lover. Kan bli et godt kjøp det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis man kan komme med ønsker på tilbud... Et fint hovedkort, gjerne Gigabyte GA-P35C-DS3R Og må jo ha en CPU til, Quad Q6600! Minne er vesentlig, god og rask 2/4gb minne Og til slutt, skjermkort, enten et HD2600XT eller 8800GTS.. Dette hadde vært strålende hvis man kunne fått ned prisen på dette... De setter ned prisen på alle varer som plaster på såret for at de avbrøt supertirsdag. Lenke til kommentar
Mentos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ja ja.. da var Eksplosiv Timesalg hos Netshop over. Synd det! Får håpe at Netshop kommer med nye tilbud snart Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Glede seg til å sjekke rabbaterte priser senere i kveld da. Se om det er noe som er "must have". Synes det er artig og flott at Netshop gjør slike "stunt" med supertirsdag, men synd at det har vært problemer. Håper de finner ut av hva som skaper problemer slik at de får løst den floken for fremtidige superdager. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Får håpe Netshop får seg en server med større kapasitet. Ellers skal jeg vel ta en titt på TT 1200w, dersom den er gått ned mye i pris. Dette her er nok en stor suksess for NetShop, og for oss. Iom. at vi får kvalitetsvarer til gode priser. 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 (3^11) hurra for NetShop. Endret 13. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Får håpe Netshop får seg en server med større kapasitet. Ellers skal jeg vel ta en titt på TT 1200w, dersom den er gått ned mye i pris. Dette her er nok en stor suksess for NetShop, og for oss. Iom. at vi får kvalitetsvarer til gode priser. 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 (3^11) hurra for NetShop. Vis du leser posten som netshop skriver så er det ikke serveren som er problemet. Det er programvaren som sliter. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Får håpe Netshop får seg en server med større kapasitet. Ellers skal jeg vel ta en titt på TT 1200w, dersom den er gått ned mye i pris. Dette her er nok en stor suksess for NetShop, og for oss. Iom. at vi får kvalitetsvarer til gode priser. 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 (3^11) hurra for NetShop. Vis du leser posten som netshop skriver så er det ikke serveren som er problemet. Det er programvaren som sliter. Problemet ligger etter alt å dømme i selve nettbutikken. Vi bruker, som mange av dere kanskje vet, Multicase både når det gjelder logistikksystem og nettbutikk. Vi mistenker at det er en feil i programmeringskoden i nettbutikkdelen som gjør at den takler trafikken så dårlig, så i skrivende stund jobber ett team fra oss sammen med Multicase for å lokalisere feilen. Forhåpentligvis klarer de å fikse dette slik at vi snart er oppe igjen. Uhm, no klarte jeg visst å lage to innlegg på en eller anne måte Endret 13. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ok. Beklager dum post. Endret 13. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ok. Beklager dum post. Hvilken side står den posten på? En side bak Eller så kan du trykke her Endret 13. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Klar over at de setter ned alt, jeg ville bare komme med ønske om hva de skulle redusere prisen på enda mer enn andre varer. Var bare det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Klar over at de setter ned alt, jeg ville bare komme med ønske om hva de skulle redusere prisen på enda mer enn andre varer. Var bare det. Ahh, tror nok de kommer til å lage et script så alle varene blir nedsatt like mye. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Takker og om ikke bukker så er jeg da takknemlig. Mvh =) Har ikke fulgt med mye som dere sikkert skjønner. Men nå skal jeg slutte å Spame. Sorry Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Håper det står FØRPRIS på varene da Får håpe det ja. Men blir det ikke mye jobb å omprise 6000 varer? sånn jeg ser for meg at netshop løser dette problemet, vil de sette en % etter innkjøpet av varen. så de tjener samme % på alle varene. så da blir det mest sansynlig veldig billig for "nisje" ting som ps2->usb konvertere å sånt. Hei igjen alle sammen. Ble litt stille fra meg da det ble en del og ta tak i her, men regner med dere alle har forståelse for det Da har jeg litt mer info, og det blir jo da litt svar på det som står i "quoten" over. "Førpris"-funksjonen har vi dessverre ikke på di vanelige sidene, så dette vil ikke vises. Det er også riktig som kjeLL// her skriver, Sven-Aage setter en fast påslagsprosent på alle innkjøp, og da vil produkter med noe bedre margin virke mer satt ned enn produkter med mindre margin. Vi er forhåpentligvis snart oppe og går igjen, så da er det bare og starte letingen =D Ha en fortsatt fin dag alle sammen. Mvh Stian- NetShop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå