Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer ikke inn på siden. Har ikke gjort det på en halvtime. Er det sånn hos andre også?

Hva skal du inn på siden etter ? Tilbudene postes i den andre tråden.. og kanskje her også

Klokken er jo snart 10 over.. enda ikke noe update i den andre tråden...

Lenke til kommentar

Så viss tilfeldigvis Netshop skulla tid å se gjennom tråden her etter mer ønsker så er hovedkort til mobile utgaven av core (2) duo meget ønskelig. Både socket M og socket P igrunn. Det er absolutt på tide med dual core cpu i HTPC, så dra på med en bra pris på et i945 eller i965 kort for mobile core (2) duo.

Lenke til kommentar

Jeg håper på tilbud på 120gb disk til XboX 360, og komponent kabel til denne. Evt tilbud på utstyr generelt. Da blir det nok fort en bestilling fra meg :)

Kan godt komme med en tilbud på sunbeam pyramid også, som jeg trenger til mitt serverprosjekt (worklogg i signatur)

Lenke til kommentar

Kan ikke folk slutte å syte så sinnsykt om at netshop ikke har orden på sakene? De fikk uventede problemer, kanskje de burde klart å forutsett de siden sist ja, men nytter lite å sitte her å syte!!

Netshop har gjort det beste ut av detl, og heldigvis har vi snille og hjelpsomme folk her på forumet som gjør det de kan for å hjelpe alle andre!

Følg med i tråden som det ligger flere linker av her og send mail til netshop hvis dere vil kjøpe noe.

Bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Da bestemte jeg meg for å kjøpe kortet oxo.. i julegave til meg selv.. ehm.. førjulsgave :)

(med tanke på min gamle stasjonære: en Athlon XP 3000+, N-Force 2 HK, etc.. stoooor oppgradering. Får håpe det kommer noen prosessorer på tilbud... )

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...