Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er litt usikker på om eg hadde blitt mest imponert eller sjokkert om en av konkurentene i en lengre periode har sendt ut ormer og solgt root-kits på harddiskene de selger for så kjøre et DDOS angrep på netshops timesalg.. (Og et det ikkje et DDOS angrep, så er det jo en smal sak å filtrere)

Lenke til kommentar

Begynner seriøst å miste interessen for timesalget når det som oftest kun er snakk om å spare en hundrings iforhold til prisguiden mens det koster en hel dag bare for å få med seg tilbud og vente på at netshop skal få ut fingern ut av øra for å ordne oppi problemene

Lenke til kommentar

Vel vel. Har prøvd å komme inn på siden innimellom siden klokken 10... ennå ikke kommet inn. Driter i hva grunnen er, men salg kan man i alle fall ikke ha når man ikke har mulighet til å få bestilt (ja, jeg må få kommet meg inn å finne kundenummeret hvis jeg skal benytte meg av mailbestilling).

Neste salg burde de først ha en hel dag hvor det står: Finn ditt kundenummer nå, i morgen vil du verken kunne finne det eller få bestilt noe som helst via våre sider pga. salg...

Lenke til kommentar
Kan jo hende serveren har eksplodert..

Ja, kanskje det.

Vel vel. Har prøvd å komme inn på siden innimellom siden klokken 10... ennå ikke kommet inn. Driter i hva grunnen er, men salg kan man i alle fall ikke ha når man ikke har mulighet til å få bestilt (ja, jeg må få kommet meg inn å finne kundenummeret hvis jeg skal benytte meg av mailbestilling).

Neste salg burde de først ha en hel dag hvor det står: Finn ditt kundenummer nå, i morgen vil du verken kunne finne det eller få bestilt noe som helst via våre sider pga. salg...

Ja, for det hjelper jo med kundenummeret når ingen ser tilbudene.

Lenke til kommentar

@ninjahamster

Du kan jo prøve å bruke brukernavnet ditt, og så finner de garantert kundenummeret ditt (eller de kan samle opp mailene og så får du sende de kunde nummeret når du får fatt i det). Skader nok ikkje å prøve.

Dessuten burde du ha kunde nummeret ditt i gamle ordrebekrefteler, pakksedler etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...