Mr.Anki Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Skal legge inn tilbudene i første post når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 solid med folk på dette forumet... tydelig at folk ikke kommer inn på netshop-sidene. håper de fikser det nærmeste halvtimen... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tror de taper noen kr når begge sidene dems er nede. De har noen flere kunder enn de ca 300 som leser her nå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Stian hos Netshop kan sende tilbudene til herr Dr.Ittsekk her som legger de ut i forumet. Det er lov. Stian? Greit for meg. Flott, da håper jeg Stian her inne sender tilbudsoversikt til deg så vi får dem frem i forumet selv om netshop sidene sliter Så sender folk bestilling på mail og problemet er løst. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det er nå 22 minutter siden det kom nytt tilbud, kan noen legge det ut her? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skal legge inn tilbudene i første post når jeg kommer hjem. Det bør helst være ganske snart og ikke klokka 17.30 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skal legge inn tilbudene i første post når jeg kommer hjem. Det bør helst være ganske snart og ikke klokka 17.30 Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Dr. Ittsekk lager en tråd med alle tilbud i første post. Send bestillinger via mail som forklart av netshop der. Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jeg har dommene plass ledig, så viss netshop.no har lyst å ha en side for å legge ut tilbudene bare kan de få låne ett stk hos meg xD Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sitter her og har på økonominyhetene i bakgrunnen og tenker: Hvor kult hadde det ikke vært hvis hardware eller noen andre medier hadde dekka dette live. Sitter i studio og diskuterer tilbudene, og har utereportere som sjekker statusen hos netshop og sånt "Nå har vi fått en viktig melding på øret, 1400 tilbudene er kommet ut, la oss gå over til per hos netshop for å få det direkte" Er nok vanskelig\umulig å få gjennomført, men i tankene mine høres det hysterisk morsomt ut. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det er vel ikke lov, i henhold til forumreglene, ettersom det vil gå som reklame. Huff. Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Sorry Netshop.no. Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ØNSKE: bærbar med: 17" skjerm 2 gig internminne kraftig prosessor kraftig skjermkort, nvidia 8XXX serie tror jeg. over 150 gig hd bra kvalitet! Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sitter her og har på økonominyhetene i bakgrunnen og tenker: Hvor kult hadde det ikke vært hvis hardware eller noen andre medier hadde dekka dette live. Sitter i studio og diskuterer tilbudene, og har utereportere som sjekker statusen hos netshop og sånt "Nå har vi fått en viktig melding på øret, 1400 tilbudene er kommet ut, la oss gå over til per hos netshop for å få det direkte" Er nok vanskelig\umulig å få gjennomført, men i tankene mine høres det hysterisk morsomt ut. For en plan! Støttes!!! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sitter her og har på økonominyhetene i bakgrunnen og tenker: Hvor kult hadde det ikke vært hvis hardware eller noen andre medier hadde dekka dette live. Sitter i studio og diskuterer tilbudene, og har utereportere som sjekker statusen hos netshop og sånt "Nå har vi fått en viktig melding på øret, 1400 tilbudene er kommet ut, la oss gå over til per hos netshop for å få det direkte" Er nok vanskelig\umulig å få gjennomført, men i tankene mine høres det hysterisk morsomt ut. Haha, dagens! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Lukter jeg konkurrent sabotasje? Noen som sitter og spammer netshop for å ødelegge supertirsdagen med vilje? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sitter her og har på økonominyhetene i bakgrunnen og tenker: Hvor kult hadde det ikke vært hvis hardware eller noen andre medier hadde dekka dette live. Sitter i studio og diskuterer tilbudene, og har utereportere som sjekker statusen hos netshop og sånt "Nå har vi fått en viktig melding på øret, 1400 tilbudene er kommet ut, la oss gå over til per hos netshop for å få det direkte" Er nok vanskelig\umulig å få gjennomført, men i tankene mine høres det hysterisk morsomt ut. Med sendinger fra Telenors Sentral i nærheten av Netshop der det ryker av ruterne og Telenor må holde dørene åpne og kjøle anlegget ned med nitrogen for å holde det gående Videre klipp fra Webtrends eller andre sider som viser at Netshop har en ENORM trafikkbelastning på nettet, høyere enn piratebay og cnn til sammen! Hadde vært artig ja! Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sitter her og har på økonominyhetene i bakgrunnen og tenker: Hvor kult hadde det ikke vært hvis hardware eller noen andre medier hadde dekka dette live. Sitter i studio og diskuterer tilbudene, og har utereportere som sjekker statusen hos netshop og sånt "Nå har vi fått en viktig melding på øret, 1400 tilbudene er kommet ut, la oss gå over til per hos netshop for å få det direkte" Er nok vanskelig\umulig å få gjennomført, men i tankene mine høres det hysterisk morsomt ut. Det hadde hvert ekstremt morsomt Er jo bare å kjøre det over nettradio og da er det jo ikke et så stort problem lenger.. Og når dem ikke har noe å prate om, kjører man på med litt "kjøps" musikk Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Lukter jeg konkurrent sabotasje? Noen som sitter og spammer netshop for å ødelegge supertirsdagen med vilje? Det tror jeg vi klarer godt nok selv. har sluttet å prøve å komme inn på netshop her nå, og håper noen kan få postet de siste tilbudene her snart. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Dr. Ittsekk lager en tråd med tilbud i første post.Send bestillinger via mail som forklart av netshop der. Da har jeg laget en tråd. Her: Timetilbudene fra Eksplosiv Tirsdag hos Netshop 13/11-2007 Hvis noen sender meg de nye per pm utover dagen skal jeg oppdatere den. Endret 13. november 2007 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du er en engel Dr.Ittsekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå