Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart som dere nevner her at de ikke kjører statiske sider på supertirsdag. Kunne bare ha ferdige sider som de relinket hver time. De burde også ha krevd at alle var pålogget før man fikk få inn på siden.

Selv glemte jeg å logge meg på det og endte opp med et helvettes surr her og tråling av gamle webmailkontoer for å finne kundenummer. Sendte inn bestilling 11:59 på mail. Får håpe det holdt.

Lenke til kommentar

Om Netshop.no er litt smarte så oppdaterer de denne tråden med de timestilbudene som blir lagt ut. Har prøvd å komme meg inn på siden deres et par tre ganger men jeg tror sjansen for at det skjer er mindre enn at det plutselig begynner å snø tusenlapper på utsiden.

Litt amatørmessig egentlig. Netshop.no burde fra tidligere erfaringer skjønne at dette vil skje igjen.

Lenke til kommentar

Dr.Ittsekk:

Flott, så får vi alle tilbudene oversiktlig i første post :)

EDIT:

Jeg fikk svar fra Stian hos Netshop på email nå at mitt GTX kort er bestilt. Jeg bestilte via email og tilbudet som er linket i denne tråden.

Beste måten å gjøre det på folkens.

Husk kundenr og produktnr eller produktlink. Samt all info om deg hvis du skal opprettes som kunde

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Network Error (tcp_error)

A communication error occurred: ""

The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.

For assistance, contact your network support team.

Hvem er network support team? Ta kontakt! :p :p

Lenke til kommentar
Om Netshop.no er litt smarte så oppdaterer de denne tråden med de timestilbudene som blir lagt ut. Har prøvd å komme meg inn på siden deres et par tre ganger men jeg tror sjansen for at det skjer er mindre enn at det plutselig begynner å snø tusenlapper på utsiden.

Litt amatørmessig egentlig. Netshop.no burde fra tidligere erfaringer skjønne at dette vil skje igjen.

Det er vel ikke lov, i henhold til forumreglene, ettersom det vil gå som reklame.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke lov, i henhold til forumreglene, ettersom det vil gå som reklame.

Ok, da kan de sende på mail til en eller annen i forumet. Så legger han det her.

Endret av tommyms
Lenke til kommentar
netshop.no er nede til meg.

De skal aldri lære... :roll:

det er nok noen her inne som sist gang som kjører 50 sider i opera med netshop sia og relast hvert 5sek! eller 30 sekund...

uansett ødlegger dette for oss andre også...

Så netshop har nok lært og de har selv sakt at de har servere som takler slike ting... problemet er at vi brukere går mann av huset for å spare en hundrings :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...