CWH Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kan dere slutte og trykke F5, vi andre kommer ikke inn! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tipper Mist strømforsyninga kommer til å selge godt.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tilbudet på "MIST, 600W, avtagbare kabler, Rev.3" var absolutt ikke ille. Synd jeg har ganske greie strømforsyninger, ellers hadde jeg kjøpt. De anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå må jeg bare forholde meg rolig og ikke bruke penger..... Fikk lyst på ny skjerm og et til skjermkort... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Eg fekk lyst på straumforsyning Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ny regel? Det er bare lov til å oppdatere siden en gang for hvert tilbud hvis du ikke skal kjøpe noe? ;P Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ah vil så ha høytallere + 24" skjerm.... .grrrrrr har ikke penger, tør ikke bruke kredittkortet mitt p ådette hehe Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har penger, men jeg venter ut noen tilbud må se om jeg får HK og CPU på tilbud... ellers blir det nok ikke noe kjøp idag.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Prøver å lage meg en bruker der nå, men det blir bare krøll! Får en masse feilmeldinger! Kan jeg bestille derfra på mail UTEN kundernummer? Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Synd de har så svak server/software though--- Er ikke nødvendigvis svak, men det er veldig mye trafikk på den og da holder det ikke alltid Må nesten le litt av alle kommentarene som "forsvarer" netshop og serverene .. saken er enkel, kneler sidene er løsningen underskalert. Eg har hardt for å tro at timesalget til NetShop utgjør noe nevneverdig belastning når man snakker om webservere. Ta f.ex. google, eg vil tro at de betjener litt flere klienter på en vanlig dag enn det NetShop gjør i dag. men de har en løsning som lar seg skalere til astronomiske proporsjoner. Det lukter nesten litt "vi prøver å optimalisere vårt ERP system, trenger en stress-test og ser oss vårt snitt til å få litt bra PR i samme slengen. Og for all del, et bra tiltak! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Godt tilbud på GTX! Men synd dere ikke lirka den ennå litt mer ned i pris, jeg skal tenke hardt på det denne timen. Synd de har så svak server/software though--- Er ikke nødvendigvis svak, men det er veldig mye trafikk på den og da holder det ikke alltid Må nesten le litt av alle kommentarene som "forsvarer" netshop og serverene .. saken er enkel, kneler sidene er løsningen underskalert. Eg har hardt for å tro at timesalget til NetShop utgjør noe nevneverdig belastning når man snakker om webservere. Ta f.ex. google, eg vil tro at de betjener litt flere klienter på en vanlig dag enn det NetShop gjør i dag. men de har en løsning som lar seg skalere til astronomiske proporsjoner. Det lukter nesten litt "vi prøver å optimalisere vårt ERP system, trenger en stress-test og ser oss vårt snitt til å få litt bra PR i samme slengen. Og for all del, et bra tiltak! Slutt nå med dette tullpratet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ta f.ex. google, eg vil tro at de betjener litt flere klienter på en vanlig dag enn det NetShop gjør i dag. men de har en løsning som lar seg skalere til astronomiske proporsjoner Bare det at google består av "litt" mer enn én webserver da. Z-5500 var fristende nå da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Prøver å lage meg en bruker der nå, men det blir bare krøll! Får en masse feilmeldinger! Kan jeg bestille derfra på mail UTEN kundernummer? Gi all info i bestillingsmail og be de opprette deg som kunde! Evt. ring og opprett deg som kunde. Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Bza Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tabben Netshop har gjort under disse peak-belastningsrundene er at de ikke har optimalisert "supertirsdag"-siden for lettere load på serveren. Dersom de hadde laget et enkelt dokument med kun tittelen på produktet, gammel- og ny- pris, kort bekskrivelse og link til selve produktet uten bilder, menyer og annet møkk kunne man refreshet i det uendelige uten at systemet knelte. Her må Netshop lære litt og lage en løsning som genererer mindre belastning på nettsidene under selve salget. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 faen klør i fingrene når det gjeldet det høyttaler settet... men isj tror jeg må vente litt Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ooooog nede igjen... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ooooog nede igjen... Se på tilbudene i tråden her og send bestillinger på mail med kundenr og produktnr. Hvis alle slutter å syte og diskutere servere her så blir tråden mer oversiktlig. Hold musa over linken på tilbudet her og hent ut plid Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Tabben Netshop har gjort under disse peak-belastningsrundene er at de ikke har optimalisert "supertirsdag"-siden for lettere load på serveren. Dersom de hadde laget et enkelt dokument med kun tittelen på produktet, gammel- og ny- pris, kort bekskrivelse og link til selve produktet uten bilder, menyer og annet møkk kunne man refreshet i det uendelige uten at systemet knelte. Her må Netshop lære litt og lage en løsning som genererer mindre belastning på nettsidene under selve salget. Hvis du har en grei nettleser, så er det ikke noe problem å velge hva som skal lastes inn. EDIT: Nå glemte jeg ut hele database-poenget, da. Endret 13. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da ble det ny strømforsyning på meg gitt! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tabben Netshop har gjort under disse peak-belastningsrundene er at de ikke har optimalisert "supertirsdag"-siden for lettere load på serveren. Dersom de hadde laget et enkelt dokument med kun tittelen på produktet, gammel- og ny- pris, kort bekskrivelse og link til selve produktet uten bilder, menyer og annet møkk kunne man refreshet i det uendelige uten at systemet knelte. Her må Netshop lære litt og lage en løsning som genererer mindre belastning på nettsidene under selve salget. Nettopp. Uten direkte tilkoblinger mot databasen, bare statisk oppdatering av et enkelt dokument hver time med linker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå