Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kan noen gi en direktelink? Kommer ikke opp noe timesalg her. http://www.netshop.no/supertirsdag/ Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 FLOTT! Kommer ikke inn på siden... skjedde forrige salg også, og da påsto di at de hadde så veldig bra kapasitet og skulle finne feilen... joda, dette ser jo lovende ut... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Æsj jeg må dessverre ha innpakket pc, mtp transport når jeg drar hjem og tilbake til studieplassen osv... ellers var kabinettet gull Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 får meg ikke inn på siden O.o Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da var bZerk Acryl kabinett bestilt... Kommer nok aldri til å brukes, men er jo morro å bruke penger. Lenke til kommentar
sverredesverre Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dette er jo tidenes reklamestunt. Kun fem - 5 - varer på tilbud så vidt jeg kan se. Latterlig Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Skulle gjerne hatt et GTS til, men jeg har ikke SLI hovedkort og det er ikke mer enn 50kr billigere enn billigste i prisguiden EDIT Sverredesverre: Det kommer flere tilbud utover dagen, hver time for å være nøyaktig Endret 13. november 2007 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dette er jo tidenes reklamestunt. Kun fem - 5 - varer på tilbud så vidt jeg kan se. Latterlig Hva hadde du venta? 20 tilbud per time? Kommer nye hver time og dette holder på endel timer så mange tilbud blir det. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) @Sverredesverre: Derfor det heter timessalg. Kommer ca. 5 nye produkter hver time. Noe som gir en 50-75 produkter (spørs hvor lenge det varer). Endret 13. november 2007 av Eksentron Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Dette er jo tidenes reklamestunt. Kun fem - 5 - varer på tilbud så vidt jeg kan se. Latterlig 5 * X antall timer blir fort litt en del varer. Slapp av, det kommer flere produkter om tre kvarter edit: Sånn bare for å være 3. personen som sier at det er timessalg Endret 13. november 2007 av clvn Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Klarer ikke å logge meg inn for å finne kundenummer... Surt :hmpf: Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som har erfaringer med Iiyama ProLite E2201W? Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Klarer ikke å logge meg inn for å finne kundenummer... Surt :hmpf: Du har vel kanskje en ordrebekreftelse liggende i et epost-arkiv? Eller en pakkseddel liggende å slegne en plass? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Klarer ikke å logge meg inn for å finne kundenummer... Surt :hmpf: Du har vel kanskje en ordrebekreftelse liggende i et epost-arkiv? Eller en pakkseddel liggende å slegne en plass? Der sa du noe... Takk! Venter Netshop med å sende ut varer til i ettermiddag? Ønsker ikke å betale porto for flere pakker. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Klarer ikke å logge meg inn for å finne kundenummer... Surt :hmpf: Du har vel kanskje en ordrebekreftelse liggende i et epost-arkiv? Eller en pakkseddel liggende å slegne en plass? Der sa du noe... Takk! Venter Netshop med å sende ut varer til i ettermiddag? Ønsker ikke å betale porto for flere pakker. Merk ordren med "timesalg" Endret 13. november 2007 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Varene merket timesalg blir sikkert ikke sendt før i morgen. Spille litt Sam & Max mens jeg venter på oppdatering Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Morsomt hvordan det absolutt alltid kommer spørsmål om det med oppsamling av ordre hver eneste gang det er timesalg på netshop.. hehe Jeg vil ha et knalltilbud på Icemat eller en annen glassmatte, et surround-headset til gaming, gjerne _uten_ usb-tilkobling, og et sort kabelstrømpesett til diverse koblinger. Det kan være blått også... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ganske lekkert det kabinettet der, men det er for åpent for meg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser frme til timer med litt bedre stash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå