Mr.Anki Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Heisann! Da er det tid for ny eksplosiv Tirsdag hos Netshop Får håpe kapasiteten på sidene er oppgradert nå La diskusjonen starte Jeg ønsker meg HTPC kabinett i alluminium til en fin pris LINK! Modedit: Oversikt over de ulike timetilbudene finnes her. Endret 13. november 2007 av KVTL La til oversikt over timestilbudene Lenke til kommentar
JUL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dette er alltid gøy å følge med på Kunne trengt et nytt tastatur noen kabler og kanskje noen harddisker;) Supert av netshop Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 kanskje det er på tide å få alle maskinene inn i rack kabinetter? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=35293 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=35302 Blir det en bra pris bør dere ha en håndfull på lager Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Spennende. Har penger for en gangs skyld . Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Yay Bare synd at jeg ikke har så mye penger. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Wow høres morsomt ut, sist gang ble det kjøpt inn en ny CPU. Kanskje det blir noe denne gangen å .. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hadde vært fint med godpris på Playstation 3 Starter Pack, eller noen fete HTPC kabinetter! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Får håpe at de har fått oppgradert serverene sine da Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 En god pris på en kvalitet psu over 600 watt hadde passet heelt utmerket Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 er det denne uka det er explosiv tirsdag? hvis det, så hadde det vært veldig kort tidsfrist... håper på noen billige hardisker Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) *trenger ny forsterker* Edit: også noen billige 500/750gb disker Edit 2: og gjerne en billig 2-4gb mp3 spiller til en 3-400,- :angel: Endret 13. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Passer helt utrolig bra! Skal ha ny pc, så satser på noen gode tilbud på cpu, minne og skjermkort;) Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) ville blitt glad for et av de htpc kabinettene som var ved timessalget forrige gang. htpc kabinett med touch til den prisen var jo helt genialt. edit gjerne en corsair 620w psu til en kjekk pris samtidig Endret 12. november 2007 av (ODIN) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skal sløse vekk en tusing imorgen da ^^ Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Grrrr...... Jeg har ALT jeg trenger. Ja, ja... må finne noe jeg har lyst på.... EDIT Nå kom jeg på noe... Canon VB-C50i IP-kamera. Motorisert zoom http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=31962 Men, prisen må være "litt" lavere enn 13 000 kroner. Endret 12. november 2007 av jokab Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 er det denne uka det er explosiv tirsdag? hvis det, så hadde det vært veldig kort tidsfrist... håper på noen billige hardisker Pleier å være korte tidsfrister. Håper på at bra tilbud på et internt lydkort. Noen tips til et bra lydkort? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Huff, brukte noen høvdinger på forrige supertirsdag, og kjenner jeg meg rett - så blir det nok noe denne gangen også.....*sukk* Lenke til kommentar
rscue Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Håper på nye prisrekorder på følgende varer: ps3 32" billigste nå er 3990,- 3400,- hadde vært greit Skal bygge ny billig maskin som skal brukes til linux, denne skal bli den billigste pc som er mulig å bygge, trenger derfor gode priser på billig kabinett, billig minne, billig hk og billig cpu. Klarer jeg å bygge en billig pc til 1250,- ja det får vi ser i morgen Rscue Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fortsatt åpen for Samsung Syncmaster 226BW eller CW. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Håper på at bra tilbud på et internt lydkort. Noen tips til et bra lydkort? Elkjøp hadde tilbud på X-Fi Fatal1ty Champion - 1295 kroner. Denne versjonen er med 64MB minne, ekstern bay og fjernkontroller. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334774 haha... nå, når jeg sjekket var Netshop.no allerede nede.... Failed to map the path '/img/nb-no/spacer2_Sluttbruker.gif'. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.Web.HttpException: Failed to map the path '/img/nb-no/spacer2_Sluttbruker.gif'. Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Stack Trace: [HttpException (0x80004005): Failed to map the path '/img/nb-no/spacer2_Sluttbruker.gif'.] System.Web.Hosting.ISAPIWorkerRequestInProcForIIS6.MapPathSlowUsingIISCore(String path) +240 System.Web.Hosting.ISAPIWorkerRequest.MapPath(String path) +419 System.Web.HttpRequest.MapPath(String virtualPath, String baseVirtualDir, Boolean allowCrossAppMapping) +254 System.Web.HttpServerUtility.MapPath(String path) +61 MultiCase.Web.UI.Tools.getKundegrupppeFileName(String file, Kunde kunde) in C:\Prosjekter\SharedComponents\MultiCase.Web\MultiCase.Web\UI\Tools.vb:59 McWeb23.banner.Page_Load(Object sender, EventArgs e) in C:\Prosjekter\Web\McWeb\2_4\Netshop\Netshop_Solution\Netshop\controls\banner.ascx.vb:106 System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +67 System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +35 System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +98 System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +98 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +755 -------------------------------------------------------------------------------- Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå