henbruas Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kan ikke dette bli konkurransehemmende i lengden? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke rart de gjør det bra. 8800GT er jo utsolgt over alt! Det er på grunn av at Nvidia har begått en papirlansering . I tillegg så kannibaliserer den på sine egne kort. Veldig få som kjøper GTX nå ... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Grunnen til at folk liker nVIDIA er pga de er best på driversupport og har knallgode funksjoner på driverne sine. De er som regel først ute med alt og de gjør det med stil. Dere som nevner dere har hatt driverproblemer høres litt snodig ut, jeg har aldri hatt ett eneste driverproblem med nVIDIA og jeg er ganske fort ute med å teste betadrivere også. Sikkert brukerfeil tenker jeg. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har hatt noen småproblemer med nvidia sine driverer, men av alle folk som lager drivere, er nvidia best til å fikse Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Eneste grunnen til at eg velger nvidia er driverene. Synest Ati sine drivere bruker meir minne, men det kan vere at det er bare meg... Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gruer meg til den dagen vi må betale 5000kr for et low-end kort^^ Får håpe det aldri skjer! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gruer meg til den dagen vi må betale 5000kr for et low-end kort^^ Får håpe det aldri skjer! ATI sin feil i såfall for ikke å komme med konkurransedyktige kort da. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Gruer meg til den dagen vi må betale 5000kr for et low-end kort^^ Får håpe det aldri skjer! ATI sin feil i såfall for ikke å komme med konkurransedyktige kort da. Nå er det jo ikke nødvendigvis slik at ATi ikke er konkurransedyktige selv om de ikke har ytelsestronen, se bare på 2900GT for eksempel, det er big bang for the buck det! Endret 12. november 2007 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men svært dårlig bang for the watt. Lenke til kommentar
coban Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det som skjer er at GPU blir en del av kjernen på de nye CPUene. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja det er greit det, men trur det vil ta svært lang tid før dette blir noko anna enn low-end Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Syke omsetnings tall, var litt overasket over at summene er så store. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Håper for guds skyld PS.no får inn nye 8800 gt, så jeg kan oppgradere. Har konstant utsatt tiden for når de får den på lager... Nå er den på 19.11.07 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Go Nvidia! Jeg elsker nVidia <3 Da bør du få seg en dame i stedet.. Hva er det som er motivasjonen til folk som "elsker" et bestemt merke på hw. Jeg kjøper alltid det som er best/gir mest for pengene. Okke som det er Amd/Intel/Nvidia. Jeg får ikke noe annet enn ytelse når jeg vrir ut penger fra pengboka mi til ny hw. Akkurat nå er det Intel og Nvidia som gir meg mest ytelse pr. krone i høy ytelses klassen. Neste gang blir det kanskje Ati/Amd igjen. Niks, ATI gir mest for pengene på skjermkortfronten akkurat nå. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke rart de gjør det bra. 8800GT er jo utsolgt over alt! Det er på grunn av at Nvidia har begått en papirlansering . Der tar du nok feil. Det var flere kort tilgjengelig i batch 1 enn hva som var når 8800GTS og GTX ble lansert. Det har kommet flere partier med 8800GT kort, men de har gått rett ut de fleste stendene. Hjelper heller ikke at mange kjøper 2 stk... Papirlansering, nei... Men at etterspørselen er ganske stor er det ikke tvil om. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Eg sliter og verre med driverane, spessielt fleire skjermer og custom oppløsninger i Vista fungerer bare i ca 1 av 4 drivere. Siste buggen var at den nekta analog ut til Tven min Det er så mykje galt og rart med Vista, XP var noko heilt anna. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ATI eller Nvidia? Lenke til kommentar
G Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Akkurat i dag ser det ut til at nVidia sliter like mye som mange andre børsnoterte selskaper. Montro om det er den der Subprime-krisen som gjør susen der i gården også. :!: http://finance.yahoo.com/q?s=NVDA Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg tror AMD/ATi vil ta store anndeler på integrert grafikk, fra Intel og vokse seg store her før de tar mange anndeler fra Nividia på løskort igjen. Muligens en del på OEM og bærbart. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hjelper heller ikke at mange kjøper 2 stk... Fyttirakkern for noen rævholler av noen kunder! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå