Mats Danielsen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei, hvordan tror du Verden er om 100 år? Slikt tror jeg: - Menneskene har landet på Jupiter. - Vi har funnet annet intelligent liv i det ytre univers. - Alle menn kjemper for sine rettigheter. - Coca Cola har utviklet en brus med blod smak. - Alle reiser rundt i sine egne jet fly. - Miljø kataskrofen fant forskerene ut at bare var en missforståelse, at CO2 hjalp for miljøet. Endret 12. november 2007 av Mats Danielsen Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jupiter is the fifth planet from the Sun and the largest planet within the solar system. It is two and a half times as massive as all of the other planets in our solar system combined. Jupiter, along with Saturn, Uranus and Neptune, is classified as a gas giant. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva i huleste har dette med Norge å gjøre? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Oppdatert til verden Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 - Miljø kataskrofen fant forskerene ut at bare var en missforståelse, at CO2 hjalp for miljøet. Altfor mange som tenker sånn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 verden i 2017? Her er hva jeg tipper: - USA har invadert et land og sliter med "opprørere" - Oljeprisen er høy - Politikerne lover ting de ikke holder - Norge har fortsatt en av europas eldste bilparker - Fattigdommen er rekordstor i rike norge - 1% av verdens rikeste eier 40% av rikdommene Kort sagt: Liten forandring... Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei,hvordan tror du Verden er om 100 år? Slikt tror jeg: - Menneskene har landet på Jupiter. - Vi har funnet annet intelligent liv i det ytre univers. - Alle menn kjemper for sine rettigheter. - Coca Cola har utviklet en brus med blod smak. - Alle reiser rundt i sine egne jet fly. - Miljø kataskrofen fant forskerene ut at bare var en missforståelse, at CO2 hjalp for miljøet. Jeg tviler sterkt på alle disse untatt èn: - Alle menn kjemper for sine rettigheter. Siden kvinner har vært meget opptatt av "likestilling" de siste 40 år, har de fått innpass i en del allerede, men de er langt fra fornøyde. Dette gjør at menn faktisk blir nedprioritert i mange sammenhenger allerede, som feks jobbsammenheng, pga kvotering. Det er også et faktum at flere kvinner enn menn velger høyere utdanning. Derfor kommer nok det til å bli mange flere kvinner i høye stillinger, når den gamle "tradisjonelle/old school" generasjonen menn dør. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Atombombene er brukt opp De siste gjenlevende på jorden sliter med stralingsskader Hver andre barn er dødfødt Omtrent alle barn blir født stygge Folk er fortsatt idioter Endret 12. november 2007 av MongoMan Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 - Menneskene har landet på Jupiter. Lykke til. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 -Norge er fortsatt ikke i fotball-em eller vm -Jeg lever fortsatt -Sønnen min sitter her på forumet med en laptop med 16000 mB RAM og 160 terabyte hdd. -Telenors sentraler er blitt ødelagt av sinte mennesker med internett som ikke virker! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 -Norge er fortsatt ikke i fotball-em eller vm-Jeg lever fortsatt -Sønnen min sitter her på forumet med en laptop med 16000 mB RAM og 160 terabyte hdd. -Telenors sentraler er blitt ødelagt av sinte mennesker med internett som ikke virker! Heller den, enn de andre forslaga her. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 -Norge er fortsatt ikke i fotball-em eller vm-Jeg lever fortsatt -Sønnen min sitter her på forumet med en laptop med 16000 mB RAM og 160 terabyte hdd. -Telenors sentraler er blitt ødelagt av sinte mennesker med internett som ikke virker! Mitt barnebarn min sitter å klager over hvor elendig maskin din sønn har Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Duke nukem forever kommer ut. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vi gleder oss til jul. Daniel Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) - Alle menn kjemper for sine rettigheter. Dette høres faktisk sannsynlig ut. Er man yngre enn ca 25 i dag har man så og si bare opplevd urettferdighet i forhold til kvinner i sin egen og yngre generasjoner. Militærtjeneste, kvotering, tilleggspoeng, fordommer mot hvordan menn er og "girl-power" som har gått litt vel langt, ørten spesialtiltak som menn også godt kunne ha bruk for. Jeg tror du får rett i denne, men det vil nok komme fram for alvor om mye mindre enn 100 år. Endret 12. november 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Duke nukem forever kommer ut. :!: :!: :!: Selv tror jeg at vi har entret fjerde verdenskrig, 10 % av jordens landmasser ligger under vann, og store deler av verden sliter med overbefolkning. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 -Norge er fortsatt ikke i fotball-em eller vm Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 verden skal vist gå under i 2012, så vi opplever nok aldri noe 2107 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 verden skal vist gå under i 2012, så vi opplever nok aldri noe 2107 Eit år etter satan skal komme og herske over jorda, mystisk... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 diskusjon.no er borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg