Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ønsker kritikk av alle slag :-) Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Oi et bilde som er bedre enn det meste jeg har sett hitt til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Oi et bilde som er bedre enn det meste jeg har sett hitt til *stolt* tusen takk Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg på min side syns ikke det var like bra. For all del, det er fint, med god fokus og fin, dus, bakgrunn. Det jeg savner er litt mer farge. Litt mer kraft i farger når det er ett bær du tar bilde av. Kraftigere grønnfarge, og rødfarge tror jeg hadde gjort seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg på min side syns ikke det var like bra. For all del, det er fint, med god fokus og fin, dus, bakgrunn. Det jeg savner er litt mer farge. Litt mer kraft i farger når det er ett bær du tar bilde av. Kraftigere grønnfarge, og rødfarge tror jeg hadde gjort seg MM jeg kjønner... skal huske d til neste gang. Takk for tipset Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg på min side syns ikke det var like bra. For all del, det er fint, med god fokus og fin, dus, bakgrunn. Det jeg savner er litt mer farge. Litt mer kraft i farger når det er ett bær du tar bilde av. Kraftigere grønnfarge, og rødfarge tror jeg hadde gjort seg mener du at han skal modifisere bilde? eller ta det bedre? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Det handler jo om hvitbalanse, så om det skjer i kamera, eller etterpå spiller vel ingen stor rolle tror jeg. Syns det virker litt for blasst her. Vet ikke om det var sånn, eller om kameraet hadde feil hvitbalanse-innstilling. Håper det er greit at jeg tuklet litt med bildet ditt, her er i alle fall ett forslag, si ifra hvis du vil ha det fjernet. Ser jeg har fått noen "artifakter" i bakgrunnen der, de kommer som følge av økningen i rødfarge. Dette kunne vært fikset om jeg hadde brukt Photoshop, og ikke Lightroom. Brukte rundt 1 min på denne redigeringen, elsker lightroom, og mulighetene det gir EDIT: Ser også at jeg har gått litt langt med rødfargen her, men mitt poeng er i alle fall demonstrert Endret 12. november 2007 av Mixy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg på min side syns ikke det var like bra. For all del, det er fint, med god fokus og fin, dus, bakgrunn. Det jeg savner er litt mer farge. Litt mer kraft i farger når det er ett bær du tar bilde av. Kraftigere grønnfarge, og rødfarge tror jeg hadde gjort seg mener du at han skal modifisere bilde? eller ta det bedre? D blir nokk og ta et bedere ^^ Takk for innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå