UrgeLoL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fant ut at jeg skulle teste ut hvordan TVersity fungerte med den nye versjonen. Er nok mange mange versjoner siden jeg teste det og NERO home sist, og var ikke fornøyd. Men nå må jeg virkelig si at det fungerer sinnsykt bra. Jeg kjører trådløst 54Mbit nettverk, men ytelsen var uåpklagelig! Satte compression til minimum og økte video resolution til 640*480 ( har ikke testet med høyere ennå. ) Det ser nesten like bra ut når man ser SD serier som om jeg kjører signalet via DVI til tv'en. Imponert.. Videoene starter også umiddelbart og det går nå ann å spole! http://tversity.com/download/ Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Supert. Fint det kom oppdatering såpass kjapt etter at v2.0 kom ut. Streamer mye med PS3en, så det var surt da det begynte å stoppe opp etter forrige oppdatering. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva er fordelen med å gjøre det på denne måten i forhold til å kjøre dual skjerm via f.eks. VGA? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva er fordelen med å gjøre det på denne måten i forhold til å kjøre dual skjerm via f.eks. VGA? PC kan stå en heeeeelt annen plass. Har nok av kabler som går overalt. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Weeeeeeee Trudde nesten PC-en eller PS3'en var klikk... bra Tversity er effektive med oppdateringer. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Har ikke fått noen problemer med Tversity etter 2.0 jeg. Men programet er fint det ja, god bildekvalitet og hele pakka. Anbefales Endret 12. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det sånn at jeg feks kan sette på en film eller serie på dataen, så se den på Tven via TVersity? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det sånn at jeg feks kan sette på en film eller serie på dataen, så se den på Tven via TVersity? Ja. Jeg har aldri hatt problemer med tversity, men det var mye enklere å få det til å virke med den nyeste versjonen. Den krever rett og slett mindre arbeid for å virke. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke helt fått til å streame DivX og slikt jeg. Når jeg legger en slik fil inn for deling så sier bare PS3 at filformatet ikke er støttet, eller er korrupt. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Konge å høre at TVersity funker bedre. Noen som har testet å spille av HD-materiale enda? Jeg fikk ikke det til før, videoen spilte men lyden ble helt ødelagt. Skal teste nå. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei Er det noen som vet hvordan jeg får til å streame radiokanaler? Får bare beskjed om networkfailure eller noe i den duren. Musikk, bilder, og filmer funker fint som snus. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva er fordelen med å gjøre det på denne måten i forhold til å kjøre dual skjerm via f.eks. VGA? PC kan stå en heeeeelt annen plass. Har nok av kabler som går overalt. Og man kan kjøre lyden gjennom et litt feter annlegg en de fleste har på PC-en Lenke til kommentar
harsa Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fant ut at jeg skulle teste ut hvordan TVersity fungerte med den nye versjonen. Er nok mange mange versjoner siden jeg teste det og NERO home sist, og var ikke fornøyd. Men nå må jeg virkelig si at det fungerer sinnsykt bra. Jeg kjører trådløst 54Mbit nettverk, men ytelsen var uåpklagelig! Satte compression til minimum og økte video resolution til 640*480 ( har ikke testet med høyere ennå. ) Det ser nesten like bra ut når man ser SD serier som om jeg kjører signalet via DVI til tv'en. Imponert.. Videoene starter også umiddelbart og det går nå ann å spole! http://tversity.com/download/ Hmm.. Lastet ned den nye versjonen av tversity,og nå får jeg problemet at jeg bare får litt mer enn halvparten av de videoene jeg streamer. Før var problemet at videoene stoppet rundt halvveis. Hvordan får jeg se hele videoen? Er det noen updates eller innstiller jeg kan fikse`? Lenke til kommentar
jamen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 noen som vet om denne fungerer til den helt nyeste softwaren 2.01? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 noen som vet om denne fungerer til den helt nyeste softwaren 2.01? Funker fint for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå